پنجشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » بسیجیها و سرداران سپاه که در میان دراویش به دست لباس شخصیها ترور شدند!… و حالا نظام حاکم بر ایران میخواهد آنها را به حساب “شهدای” خودش بگذارد!

بسیجیها و سرداران سپاه که در میان دراویش به دست لباس شخصیها ترور شدند!… و حالا نظام حاکم بر ایران میخواهد آنها را به حساب “شهدای” خودش بگذارد!

قرآن اهدایی علی خامنه ای  به خانواده محمدحسین حدادیان – یک بسیجی در صفوف دراویش،-که با شلیک تفنگ وینچستر “لباس شخصیها”ی تکفیری – داعشی!!  به صورتش، در ماجرای حمله وسرکوب دراویش در خیابان پاسداران جان سپرد!

صانع ژاله نیز یکی دیگر از بسیجیهایی بود که به دلیل ارادت ورزِ به آیت الله العظمی حسینعلی منتظری به شهادت رسید، و دستگاه های امنیتی نظام حاکم تلاش کرد که خون او را بالا بکشد و به نام خود ثبت کند؟!!!

دستگاه های امنیتی و اطلاعات سپاه خانواده درویش محمدحسین حدادیان را با وعده و تهدید زیر فشار قراردادند تا از او یک “شهید بسیجی” بسازند.

– ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ –  07 March 2018 – شب گذشته پانزده اسفند علی خامنه ای به منزل خانواده درویش محمدحسین حدادیان که توسط لباس شخصیهای تکفیری- داعشی به شهادت رسیده بود رفت و به آنها یک جلد قرآن اهداء کرد. عکسی از او را نیز پیش از این برروی جلد نشریه موسوم به “خط حزب الله” – منتشرشده شده توسط بیت رهبری- درج کرده بودند!!!