جمعه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » به دنبال سقوط یک هواپیمای ملخی – شناسایی در جنوب تهران همزمان با انتشار صدای مهیب یک انفجارناشی از پرتاب یک گلوله خمپاره سپاه پاسداران با دست پاچگی به رفع و رجوع ماجراها پرداخت و رسوایی برانگیخت!!

به دنبال سقوط یک هواپیمای ملخی – شناسایی در جنوب تهران همزمان با انتشار صدای مهیب یک انفجارناشی از پرتاب یک گلوله خمپاره سپاه پاسداران با دست پاچگی به رفع و رجوع ماجراها پرداخت و رسوایی برانگیخت!!

انفجار یک خمپاره در شهر آفتاب!!

 

رییس اداره سیاسی فرمانداری شهرستان ری ضمن آن که مدعی شد که خبر منتشر شده در مورد سقوط «بالگرد» صحت ندارد، درباره انتشار خبری درباره «انفجار خمپاره» توضیحاتی ارایه کرد.
رییس اداره سیاسی فرمانداری شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: صدای شنیده شده در شهرری مربوط به انفجار « خمپاره » در محدوده «شهرآفتاب» بود که منفجر شد وصدای مهیبی در منطقه ایجاد کرد.

 

تکمیلی:

اما فرماندار شهرستان ری ضمن تکذیب خبر شنیده شدن صدای انفجار از خمپاره پیدا شده در اطراف مترو حرم حضرت امام خمینی(ره) گفت: خمپاره‌ای در اطراف مترو حرم حضرت امام(ره) پیدا شده است اما هرگونه انفجار و یا شنیده شدن صدایی در این محدوده فقط شایعه است.

هدایت‌الله جمالی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص اخبار منتشرشده درباره انفجار خمپاره گفت: خمپاره‌ای قدیمی و عمل نکرده در اطراف مترو حرم امام خمینی(ره) پیدا شده اما هیچ‌گونه انفجار یا صدایی نداشته است.این خمپاره توسط نیروی انتظامی فعلا منتقل شده است و هیچ گزارش خاصی درخصوص صدای انفجار ناشی از خمپاره پیدا شده، نداشته‌ایم. این خمپاره در حوزه شهرستان تهران و بخش آفتاب بوده است.

 

تکمیلی تر:

یکی دیگر از مقامات امنیتی مسئول که مایل نبود نامش رسانه ای شود ضمن بیان این نکته که نباید اسباب تشویش افکارعمومی شد گفت نه هواپیمایی سقوط کرده، نه خمپاره ای منفجر شده، نه صدای مهیبی شنیده شده، نه اصلا خمپاره ای پیدا شده. والسلام!

 

خبر انفجار خمپاره در جنوب تهران صحت ندارد/ کشف یک خمپاره ۶۰ مستعمل

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد که خبر انفجار خمپاره در جنوب تهران صحت ندارد.

  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با تکذیب خبر انفجار در جنوب تهران اعلام کرد عصر امروز یک خمپاره مستعمل 60 میلی متری بدون ماسوره در زمین های کشاورزی اطراف حرم مطهر کشف که بلافاصله تیم چک و خنثی پلیس تهران در محل حاضر گردید، نسبت به انتقال و خنثی کردن آن اقدام کردند و اخبار منتشره مبنی بر انفجار تکذیب می شود.

انتهای پیام/