جمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » این خاک برسر نکبت داعشیِ تکفیری مهدی طائب و نوچه های الدنگش واقعاً کم آورده اند که با این وقاحت، لجن رسوایی و کذابیت را به ریش میمالند!

این خاک برسر نکبت داعشیِ تکفیری مهدی طائب و نوچه های الدنگش واقعاً کم آورده اند که با این وقاحت، لجن رسوایی و کذابیت را به ریش میمالند!

این عکس به تاریخ 28/03/2010   یعنی هشت سال قبل توسط عکاسان حرفه ای دریک جلسه علنی درحضور بیش از صدها چشمِ شاهد در اجلاس مجمع حقوق بشر آلمان – “ای گِ اف اِم” – در  شهر “بُن در کشور آلمان” برداشته شده است، و درهمه سایتها و رسانه های خبری هم انعکاس داشته است. اما این بیچاره هایِ بنگی ناچار شده اند درتنگنای قافیه، به جفنگ گوئی بپردازند! و شهر “بُن” در آلمان را، شهر “حیفا” در اسرائیل جابزنند! و خانم مینا احدی را خانم دایان علایی معرفی کنند!!

البته از این بی آبروها، انتظار آبروداری برای کسی نباید داشت.

 

این نکبتها درلجن متولد شده و در عَفَن رشدکرده اند!

ایران

نشست سالانه‌ی جامعه بین‌المللی حقوق بشر در شهر بن آلمان

نشست سالانه‌ی جامعه بین‌المللی حقوق بشر (IGFM) در روزهای ۲۶ تا ۲۸ مارس در شهر بن آلمان برگزار شد. این نشست به بررسی وضعیت حقوق بشر در کشورهای ایران و مصر اختصاص داشت.

کاترین بن‌مولا (نفر وسط) مدیر جامعه بین‌المللی حقوق بشر (IGFM)کاترین بن‌مولا (نفر وسط) مدیر جامعه بین‌المللی حقوق بشر (IGFM) و الکساندر بیشوفس ‌هاوزن (ایستاده) رئیس نشست

کارشناسان و کنشگرانی از این دو کشور در حوزه‌های مختلف حقوق شهروندی، از جمله در مورد اعدام، حقوق اقلیت‌های دینی و قومی سخنرانی کردند.

در دو روز نخست کنفرانس مسائل مربوط به ایران در پانل‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت. درباره‌ی ایران افرادی چون «پترا آپهوف» اسلام‌شناس از کلن، دکتر ساشا دهقانی اسلام‌شناس از برلین، علی بابایی مسئول «اتحاد برای ایران- آلمان»، دکتر مصطفی آزمایش سخنگوی دراویش نعمت‌الهی از پاریس، مینا احدی از «ائتلاف علیه اعدام»، دکتر مهین موسی‌پور از فرانکفورت، نادر زاهدی، فعال مدنی از مونستر و دکتر بهروز خسروزاده از گوتینگن شرکت داشتند.

علاوه بر این عده، رضا پهلوی نیز جزو سخنرانان روزهای اول و دوم نشست بود. نام وی در فهرست از پیش منتشرشده‌ی «جامعه بین‌المللی حقوق بشر» قرار نداشت. همچنین خانم پرستو فروهر جزو دعوت‌شدگان به این نشست بود اما ایشان بدلیل حضور از پیش اعلام‌نشده‌ی یکی از سخنرانان، از شرکت در نشست خودداری کرد.

تصاویر زیر را اختر قاسمی، عکاس و روزنامه‌نگار از نشست جامعه بین‌المللی حقوق بشر تهیه کرده است:

 

سخنرانی ولفگانگ شول (ایستاده)، پروفسور در روزنامه‌نگاری آنلاین از دانشگاه دارمشتاتسخنرانی ولفگانگ شول (ایستاده)، پروفسور در روزنامه‌نگاری آنلاین از دانشگاه دارمشتات

Internationale Gesellschaft für Menschenrechte IGFM Flash-Galerieکنفرانس مطبوعاتی پس از گشایش نشست: سخنرانان از راست: مهین موسی‌پور، مینا احدی، مارتین لسنتین (سخنگوی جامعه بین‌المللی حقوق بشر)، رضا پهلوی، مترجم رضا پهلوی، علی بابایی و مصطفی آزمایش

Internationale Gesellschaft für Menschenrechte IGFM Flash-Galerie
Internationale Gesellschaft für Menschenrechte IGFM Flash-Galerie
Internationale Gesellschaft für Menschenrechte IGFM Flash-Galerie

Internationale Gesellschaft für Menschenrechte IGFM Flash-Galerieنمایندگان رسانه‌ها در نشست مطبوعاتی

Internationale Gesellschaft für Menschenrechte IGFM Flash-Galerie
Internationale Gesellschaft für Menschenrechte IGFM Flash-Galerie

Internationale Gesellschaft für Menschenrechte IGFM Flash-Galerieرضا پهلوی

Internationale Gesellschaft für Menschenrechte IGFM Flash-Galerieدکتر مهین موسی‌پور

Internationale Gesellschaft für Menschenrechte IGFM Flash-Galerieمهدی محسنی، روزنامه‌نگار و وبلاگ‌نویس

Internationale Gesellschaft für Menschenrechte IGFM Flash-Galerieمصطفی آزمایش، نماینده دراویش نعمت‌الهی

Internationale Gesellschaft für Menschenrechte IGFM Flash-Galerieتصویری یک فیلم درباره حقوق کودکان در ایران که در نشست نمایش داده شد. این فیلم مستند توسط یک جوان آلمانی تهیه شده است.

Internationale Gesellschaft für Menschenrechte IGFM Flash-Galerieجمعی از حامیان جنبش سبز ساکن آلمان نیز در نشست‌ حضور داشتند.

باوجود چنین حقیقت روشنی، کانال تلگرامی موسوم به “فرقه نیوز” چنین ادعایی مطرح کرده است:

#موساد
#آمد_نیوز
#درتی_وی
#گروهک_مجذوبان

آیا در پس این عکس #رازی_نهفته است؟!
چه ارتباطی بین #موساد و #اقطاب_مدرن گروهک مجذوبان وجود دارد که در #حیفای_اسرائیل جلسه برگزار شد؟