سه شنبه , ۱ خرداد ۱۴۰۳
صفحه اول » بین المللی » درگیری میان نیروی هوایی اسرائیل و هواپیماهای بدون خلبان رژیم ایران برفراز ارتفاعات اشغالی جولان در سوریه منجر به سقوط یک پهباد ولایت فقیه با آتشباری یک هلیکوپتر اسرائیلی،و یک جنگنده اف-شانزده اسرائیل با موشکهای رهگیر سوریه شد!!

درگیری میان نیروی هوایی اسرائیل و هواپیماهای بدون خلبان رژیم ایران برفراز ارتفاعات اشغالی جولان در سوریه منجر به سقوط یک پهباد ولایت فقیه با آتشباری یک هلیکوپتر اسرائیلی،و یک جنگنده اف-شانزده اسرائیل با موشکهای رهگیر سوریه شد!!

 

 

در این درگیری هوایی که در آسمان سوریه بر فراز ارتفاعات اشغالی جولان اتفاق افتاد یک هواپیمای F16 اسرائیلی و یک هواپیمای بدون سرنشین ایرانی سرنگون شدند.

به گزارش خبرگزاریهای میدانی از شهر «قدس» نقل از ارتش اسرائیل یک “پهباد نظامی” –  هواپیمای بدون سرنشین رژیم ولایت فقیه – که از داخل سوریه و از فرودگاهی در دمشق به پرواز درآمده و باعبور از مرزهای شمالی وارد قلمرو اسرائیل شده بود  هدف تجهیزات پرنده اسرائیل قرار گرفته، وسرنگون شده است. از طرفی از داخل سوریه به سمت یک جنگنده F16 اسرائیلی که در حال انجام ماموریت هوایی بود شلیک شد که در نتیجه آن جنگنده اسرائیلی سرنگون شد اما دو خلبان آن توانستند در اقدامی به موقع آن را تخلیه کرده و با چتر نجات در خاک اسرائیل فرود بیایند.

رسانه هاي اسرائيلي از سقوط يک فروند جنگنده اف 16 ارتش اين رژيم بر فراز منطقه الجليل خبر دادند.

به گزارش خبرگزاري صدا و سيما، شبکه تلويزيوني الميادين، لحظاتي پيش در خبر فوري، گزارش داد: رسانه هاي اسرائيلي از سقوط يک فروند جنگنده اف 16 ارتش اين رژيم بر فراز منطقه الجليل خبر دادند.

در پي سرنگون شدن يک فروند جنگنده اف 16 ارتش اسرائيل، اين رژيم نيروي هوايي خود را به حال آماده باش درآورد.

شبکه تلويزيوني الميادين نیز گزارش داد: دو خلبان جنگنده اسرائيلي پيش از سقوط در شمال اسرائيل با چتر نجات از هواپيما بيرون پريده اند.

ارتش اسرائيل با صدور بيانيه اي سقوط يک فروند جنگنده 16 ارتش اين رژيم را پس از عمليات در سوريه تاييد و اعلام کرد دو خلبان اين جنگنده نجات يافته اند.

سرنگون شدن بالگرد رژيم صهيونيستي در شبعا

شبکه تلويزيوني الميادين در خبري ديگر اعلام کرد: رسانه هاي اسرائيلي از سرنگون شدن يک فروند بالگرد ارتش اين رژيم بر فراز شبعا خبر دادند.