یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » حملات سنگین جبهه النصره برای محاصره شهرک‌های نبل و الزهرا!

حملات سنگین جبهه النصره برای محاصره شهرک‌های نبل و الزهرا!

 

رزمندگان از جنوب شهرک «معرسه الخان» و از سمت شهرک «باشکوی» بسوی  نبل و الزهرا پیشروی میکنند .

سرویس جهان مشرق – رزمندگان پس از شکست های سنگین در جنوب غرب استان حلب و شرق استان ادلب برای متوقف کردن پیشروی ها، عملیات جدیدی را برای بر هم زدن تمرکز نیروهای حامی بشارالاسد انجام دادند.

شهرک «بیانون» در شمال غرب شهر حلب مبداء جدید رزمندگان برای خودنمایی میدانی بود و آنان با حمله به مواضع نیروهای جبهه مقاومت در جنوب شهرک «معرسه الخان» تلاش کردند تا شکست های خود را در سایر جبهه ها جبران کنند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق به جزئیات حملات رزمندگان در این محور اشاره کرد و گفت: نیروهای حامی بشارالاسد درناحیه  نبل و الزهرا تحرکات رزمندگان را قبل از رسیدن به شهرک «معرسه الخان» به طور کامل رصد و شناسایی کردند و در همان گام نخست آنان را زمین گیر کردند.درگیری های سنگین در حومه جنوبی شهرک «معرسه الخان» چندین ساعات به طول انجامید و در نهایت نیروهای دفاع مردمی نبل و الزهرا موفق به دفع حملات در این محور شدند. در جریان این درگیری ها 30 تن از رزمندگان کشته و زخمی شدند.

به گزارش مشرق، عناصر رزمنده در این عملیات درصدد بودند از محور جنوبی خود را به شهرک «معرسه الخان» برسانند اما نیروهای دفاع مردمی توانستند پیشروی آنان را در این محور متوقف و با انجام حملات معکوس وضعیت میدانی را به سود خود تغییر دهند.