جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » وقوع آتش سوزی مهیب در مخازن مواد نفتی بندرعباس، عده ای کشته و تعدادی زخمی برجای گذاشته است.

وقوع آتش سوزی مهیب در مخازن مواد نفتی بندرعباس، عده ای کشته و تعدادی زخمی برجای گذاشته است.

دقایقی پیش و پس از بروز یک انفجار مهیب در یکی از مخازن مواد نفتی بندر عباس، آتش سوزی گسترده‌ای رخ داد که در جریان آن چند نفر کشته و عده ای به شدت مصدوم شدند. بیم آن می‌رود که شعله‌های آن افزایش یابد.

فردی به اسم “دوستی”- عضو هیئت‌مدیره انجمن قیر استان-   در باره این حادثه اضافه کرد: این آتش‌سوزی در یکی از مخازن شرکت وابسته به کارخانه تولید قیر رخ داده که وظیفه آن گرم کردن تانکر‌های حامل قیر است. اصغر جهاندیده (۳۹ ساله) و مسعود پورحسینی (۳۰ ساله) در این آتش سوزی جان خود را از دست دادند و حبیب رهگذر (۳۰ ساله) و عبدالرضا لطفی (۳۲ ساله) دچار سوختگی شدید شدند.

‌امینی زاده، معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری بندرعباس در گفت‌وگو با ایسنا در مورد جزئیات این حادثه گفت: دقایقی پیش آتش‌سوزی در یکی از مخازن ذخیره مواد نفتی وابسته به کارخانه تولید قیر در غرب بندرعباس رخ داد که متأسفانه در این حادثه چندنفر جان باختند و عده ای به شدت مصدوم شدند که حال دو تن از مصدومان این حادثه وخیم است.

به گزار خبرگزاری ایسنا،۰۴ بهمن ۱۳۹۶ – ۱۶:۵۳ 24 January 2018 –  شخص دیگری موسوم به فرجام دانش مدیرعامل سازمان آتش نشانی بندرعباس هم در این خصوص گفت: کار جداسازی مخزنی که دچار آتش سوزی شده از سایر مخازن انجام شده اما شعله های آتش با لهیب زیاد به هرسو زبانه میکشد.