شنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » سخنگوی ارتش – امیر سرتیپ شاهین تقی خانی اظهار داشت: “ناوشکن” دماوند که با “موج شکن” تصادف کرد و صدمه دید، برخلاف برآورد اولیه، قُر نشده بلکه اوراق شده و نیاز به بازسازی کامل دارد؟! از جانب دیگر دو نفر از پرسنل ناوشکن سانحه دیده هم کاملا مفقود شده اند و اثری از پیکر آنان به دست نیامده است!!

سخنگوی ارتش – امیر سرتیپ شاهین تقی خانی اظهار داشت: “ناوشکن” دماوند که با “موج شکن” تصادف کرد و صدمه دید، برخلاف برآورد اولیه، قُر نشده بلکه اوراق شده و نیاز به بازسازی کامل دارد؟! از جانب دیگر دو نفر از پرسنل ناوشکن سانحه دیده هم کاملا مفقود شده اند و اثری از پیکر آنان به دست نیامده است!!

سخنگوی ارتش درباره سانحه پیش آمده برای ناوشکن دماوند توضیحاتی ارائه کرد.

تسنیم نوشت: امیر شاهین تقی خانی گفت: میزان خسارت و آسیب وارد شده به ناوشکن دماوند آنقدر جدی است که ناوشکن مذکور دیگر قابلیت عملیاتی ندارد و برای دریانوردی ساده نیز نیازمند بازسازی اساسی و تعمیرات کامل میباشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ دوم شاهین تقی خانی سخنگوی ارتش درخصوص آسیب وارده به ناوشکن دماوند گفت: به دنبال ایجاد حادثه برای ناوشکن دماوند در دریای خزر – به دلیل افزایش ناگهانی طوفان و وضعیت بد جوی- در بررسی های اولیه، آسیب وارده به این ناوشکن جزیی اعلام شد!!! اما پس از حضور تیم‌های تخصصی و ارزیابی‌های دقیق‌تر، مشخص شد میزان خسارت و آسیب وارد شده جدی بوده و ناوشکن موصوف نیاز مند بازسازی اساسی است!!

دو نفر درحاثه ناوشکن دماوند مفقود شدند

سخنگوی ارتش تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه دو نفر از همرزمان‌مان نیز مفقود شده اند که جستجو برای یافتن آنها ادامه دارد.