چهارشنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » خانواده وحیدحیدری دستفروش شریف و شهید جوانمرد اراکی علیرغم تهدید های عوامل ضدامنیتی اطلاعات سپاه پاسداران تاکیددارند که او زیرشکنجه های سخت -که آثار مرئی روی سروصورت و بدن او بجاگذاشته- به شهادت رسیده است!

خانواده وحیدحیدری دستفروش شریف و شهید جوانمرد اراکی علیرغم تهدید های عوامل ضدامنیتی اطلاعات سپاه پاسداران تاکیددارند که او زیرشکنجه های سخت -که آثار مرئی روی سروصورت و بدن او بجاگذاشته- به شهادت رسیده است!

کمپین حقوق بشر در ایران به نقل از نزدیکان وحید حیدری گزارش داد که در زمان رویت جنازه، روی سر او آثار ضرب و شتم و کبودی دیده شده است.

خانواده شهیدگلگون کفن – جوانمرد بیست و سه ساله- وحید حیدری با ارعاب و تهدید دعوت به سکوت شده است!

پس از آن که بعضی از وکلای دادگستری مقیم تهران متذکر این نکته شدند که در سیاهچالها و بدست دژخیمان قصاب سفاک جلاد در جریان بازداشت ها و بازجوییهای وحشیانه از جوانان بجان آمده و شهادت طلب ایرانی در خیزش بلند سرخ نیمه اول دیماه در سراسر کشورهای میهن، حداقل پنج نفر به درجه رفیع قرب خداوند یکتا رسیده و مشمول آیه شریفه ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عندربهم یرزقون قرارگرفته اند و فی مقعدصدق عندملیک مقتدر آرمیده اند، اکنون مقام‌های مختلف وابسته به نظام ولایت فقیه خبراز وقوع کهریزک دوم داده و رسماً صحبت از جانباختن دو نفر از بازداشت شدگان به نامهای سینا قنبری و وحیدحیدری در قرنطینه سیاهچال اوین و  زندان قرون وسطایی اراک میدهند. البته لازم به تذکار است که روزدوشنبه پیش از همه آقای دکتر محمود صادقی،‌ نماینده مجلس از تهران،  در توئیتر خود در مورد تکرار وقوع «کهریزک دوم»‌ هشدار داد.هرچند که مقامات عالیه قوه سراپا فساد قضائیه- برای فرار از مسئولیت و عقوبت این جنایات خونین و ضدانسانی-  باوقاحت تمام مدعی هستند که مرگ این دو شهید گلگون کفن  «خودکشی» بوده است. این در حالی است که “کمپین حقوق بشر در ایران” به نقل از خانواده وحید حیدری به اطلاع عموم میرساند  که در زمان رویت پیکر پاک شهید قافله سالار قیام ملی وحیدحیدری، روی سر او آثار ضرب و شتم و کبودی دیده شده است. در پی انتشار این اخبار تاسف انگیز ، “سازمان عفو بین‌الملل” با صدور بیانیه‌ای خواستار انجام «تحقیقات فوری» در این باره شد. از سوی دیگر به گزارش خبرگزاریها آقای علی باقری – از فعالان مدنی  شازند اراک- اعلام کرده که خانواده شهید وحیدحیدری برای وادار به سکوت شدن توسط عوامل امنیتی- اطلاعاتی مورد ارعاب و تهدید قرارگرفته اند.