یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » در پی شهادت سرخ شهید گلگون کفن و به خون خفته جوان، سینا قنبری- جوانمرد بیست و دو ساله- در شکنجه گاه اوین به دست سلاخان و قصابان نظام ولایت فقیه، معاون جنایت پیشه قوه قضائیه دریک عربده کشی گستاخانه گفت: “آشوبگران !!! به اشدّ مجازات میرسند”!!!

در پی شهادت سرخ شهید گلگون کفن و به خون خفته جوان، سینا قنبری- جوانمرد بیست و دو ساله- در شکنجه گاه اوین به دست سلاخان و قصابان نظام ولایت فقیه، معاون جنایت پیشه قوه قضائیه دریک عربده کشی گستاخانه گفت: “آشوبگران !!! به اشدّ مجازات میرسند”!!!

 پس از به شهادت رساندن سینا قنبری در شکنجه گاه اوین به دست جلادان ناجوانمرد… چشم جهان به جنایات جانیان مدافع نظام ولایت فقیه باز میشود!

 محمدجوادظریف به خانم موگرینی و زیگمارگابریل چه دارد که بگوید؟!!

معاون رئیس قوه قضائیه : تمام افرادی که سرحلقه اغتشاش‌ها و آشوب‌های اخیر بوده‌اند، شناسایی و یا دستگیر شده‌اند.آشوبگران به اشد مجازات می‌رسند!!

تمام سرحلقه‌های اغتشاش شناسایی شده‌اند/ آشوبگران به اشد مجازات می‌رسند

معاون رئیس قوه قضائیه گفت: تمام افرادی که سرحلقه اغتشاش‌ها و آشوب‌های اخیر بوده‌اند، شناسایی و یا دستگیر شده‌اند.

به گزارش انتخاب، آخوند پست فطرت و شیطان پرست و سلاخ سفاک جلادی موسوم به حمید شهریاری ادعا کرد: با اغتشاشگران، سردمداران اغتشاش و کسانی که آشوب و اغتشاش‌های روزهای اخیر را مدیریت و ساماندهی کرده‌اند، به طور قاطع برخورد شده و اشد مجازات برای آنان تعیین می‌شود.هنوز آمار دقیقی از تعداد فتنه‌گران و آشوبگرانی که دستگیر شده‌اند ندارم، اما تمام افرادی که سرحلقه آشوب‌های اخیر بوده‌اند، شناسایی و دستگیر شده‌اند.آشوبگران و فتنه‌گران در درصدد هستند اندکی ابزارهای رسانه‌ای پیدا کرده و تبلیغات سوء علیه نظام جمهوری اسلامی شکل دهند.آن‌ها تصور می‌کنند با تبلیغات سوء می‌توانند ایده، افکار و عقاید پاک و سلیم جوانان را منحرف کنند.به نظر بنده دشمنان و آشوبگران جز اهداف تبلیغاتی علیه نظام جمهوری اسلامی، امر دیگری ندارند و خودشان می‌دانند با انجام کارها و رفتارهای ناچیز و کوچک نمی‌توانند اثربخشی جدی در صحنه ملی کشور داشته باشند.دشمنان تلاش می‌کنند در رسانه‌های خود با تبلیغات علیه نظام کارهای زشت خود را بپوشانند که به انجام مسائلی همچون آشوب‌های خیابانی، تخریب اموال عمومی و … پرداخته و آن را عرضه می‌کنند.