شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » این عزل و نصبهای دوغکی و دروغکی دیگر دردی از این درماندگان و کشتی به گِل نشستگان دوا نمیکند، دلخوشکنکی برای اعمال کودکانه خودشان است!!!

این عزل و نصبهای دوغکی و دروغکی دیگر دردی از این درماندگان و کشتی به گِل نشستگان دوا نمیکند، دلخوشکنکی برای اعمال کودکانه خودشان است!!!

پاسداری موسوم به محمدتقی شاهچراغی(؟!!) جای پاسداری موسوم به علی نصیری در راس تفنگچیهای ضدمردمی موسوم به “سپاه سیدالشهداء”(؟!!) -مسئول امنیت استان تهران؟!!- توسط پاسداری موسوم به محمدعلی عزیزجعفری منصوب شد!!!

درجه نظامی محمد تقی شاهچراغی – به اصطلاح فرماندهء خُرده پایِ جدید به اصطلاح “سپاه استان تهران موسوم به سپاه سید الشهدا”!!!- سرتیپ دوم است. او قبلاً به عنوان فرمانده “سپاه استان سمنان” و “سپاه استان مازندران” مسئول سرکوب ناجوانمردانه هموطنانِ عصیان زده و به فلاکت نشسته بود.

گروهک موسوم به “سپاه استان تهران” یک نهاد پوشالی و قلابی و ضدمردمی در کنار گروهک دیگری موسوم به “سپاه تهران بزرگ”  و مشهور به سپاه”محمد رسول الله” است که اختصاص سرکوب شهروندان تهرانی است! فرمانده سپاه شهر تهران نیز تابستان امسال تغییر کرده بود و به سرتیپ دوم پاسداری موسوم به محمدرضا یزدی رسیده بود.

از طرف دیگر، پاسدارعلی نصیری فرمانده کنار گذاشته شدهء سپاه استان تهران که ۶ سال (از آبان ۱۳۹۰) این سمت را عهده دار بود از مهرماه  فرمانده نهادِ موسوم به “حفاظت سپاه پاسداران” شده بود.

سپاه استان تهران همه شهرهای این استان به جز پایتخت را پوشش می‌دهد و فرماندهی آن شامل همه پایگاه‌های بسیج در استان – به  استثنای  شهر تهران- است.

حفاظت امنیتی شهر تهران با سپاه به اصطلاح “محمد رسول الله” – تحت مسئولیت نهاد دیگری موسوم به “قرارگاه – به اصطلاح- ” ثارالله” قرار دارد!! فرمانده این قرارگاه،  شخص فرمانده کل سپاه یعنی عزیزجعفری است.جانشین فرمانده سپاه در قرارگاه ثارالله پیش از این به طور همزمان فرمانده سپاه محمد رسول الله (سپاه پایتخت) هم بود اما اوایل تابستان امسالاین دو فرماندهی از هم تفکیک و اسماعیل کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه شد.