سه شنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » آتش‌سوزی در پاساژ امین‌حضور

آتش‌سوزی در پاساژ امین‌حضور

 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران جزئیات آتش‌سوزی در پاساژی در خیابان امین‌حضور را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، جلال ملکی در مورد آتش‌سوزی در پاساژی در امین‌حضور اظهار کرد: ساعت ۱۹:۱۵ دیروز آتش‌سوزی در یک مرکز تجاری در خیابان امین‌حضور به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد و بلافاصله دو ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در مورد جزئیات محل حادثه گفت: آتش‌سوزی در مغازه‌ای ۳۰ متری واقع در همکف پاساژ رخ داده و در این مغازه لوازم خانگی بزرگ مانند تلویزیون، یخچال و اجاق گاز نگهداری می‌شد. وقتی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند آتش کاملا شعله‌ور و در حال سرایت به اطراف بود.

مجتبی خالدی در گفت‌وگو با ایسنا از آتش‌سوزی در پاساژی در امین حضور تهران خبر داد و گفت: یک باب مغازه در پاساژ محمد واقع در امین حضور تهران دقایقی پیش دچار حریق شد. سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به اینکه تاکنون بر اثر این حادثه یک آقای 39 ساله دچار مصدومیت شده و به بیمارستان مطهری منتقل شده است، گفت: عملیات همچنان ادامه دارد.

 

ملکی با اشاره به اینکه یک آقای جوان در این حادثه دچار مصدومیت شد، افزود: این فرد که دچار سوختگی شده بود توسط آتش‌نشانان به محل امن منتقل شد و پس از آن تحویل عوامل اورژانس داده شد.