یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » جزییات حرف های عجیب آقای دکتر محمود احمدی نژاد با شمخانی!

جزییات حرف های عجیب آقای دکتر محمود احمدی نژاد با شمخانی!

 

محموداحمدی نژاد رسوا میکند…. !

«احسان گل محمدی» فعال رسانه ای اصولگرا از جدیدترین جزییات از صحبت های آقای دکتر محموداحمدی نژاد با پاسدار علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی، درباره ی دختر رئیس قوه قضاییه خبر داد. وی در یادداشتی تلگرامی نوشت:

یکشنبه ۵ مرداد ماه – حوالی ظهر – اسکورت ویژه مقامات یک به یک در مقابل ساختمان معروف خیابان ولیعصر توقف کردند و آنها وارد ساختمان جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام شدند؛ اعضای مجمع پس از خوش و بش های معمول یکی پس از دیگری به اتاق جلسات میروند. «جز ۶ صندلی مربوط به رئیس و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، سران سه قوه و رئیس مجلس خبرگان رهبری، ترتیب و چینش نشستن بقیه اعضا تصادفی است و هر کسی زودتر بیاید و روی یک صندلی بنشیند، نفر بعد جای دیگری می نشینند و مثل مجلس شورای اسلامی نیست که صندلی ها هر ۶ ماه قرعه کشی شود و صندلی هر نماینده مشخص باشد.

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور پیشین در صندلی سوم سمت راست میز کنفرانس می نشیند بعد از حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری و قبل از امیر دریابان علی شمخانی؛ بعد از شمخانی حجت الاسلام والمسلمین امینی نجفآبادی مینشیند و در صندلی ششم نیز احمد توکلی عضو جدید مجمع می نشیند. آیت الله هاشمی شاهرودی به عنوان رئیس مجمع رسمی بودن جلسه را اعلام می کند و جلسه آغاز می شود.

در این جلسه احمد توکلی که به فاصله دو صندلی با محمود احمدی نژاد نشسته بود رو به او می کند و می گوید: “شما به چه دلیلی دو قوه نظام را زیر سؤال بردید”؟

احمدی نژاد لبخند می زند و این گونه پاسخ می دهد: “جلسه را ادامه دهید”.

اما این پایان حاشیه های جلسه فوق نبود.

در بخش دیگری از جلسه محمود احمدی نژاد به علی شمخانی – که در کنار او نشسته بود-  می گوید: “از جاسوسی دختر رئیس قوه قضاییه چه خبر”؟ شمخانی در پاسخ به او می گوید: “این ماجرا از اساس دروغ بود”.

احمدی نژاد در واکنش به این جمله دبیر شورای عالی امنیت به او میگوید: “شما مطلع نیستید!”

 

احسان گلمحمدی اضافه میکند: «رئیس جمهور پیشین» در ادامه گفت و گوی خود با «علی شمخانی» یادآوری میکند که حتی آدرس دقیق محل بازداشت «زهرا لاریجانی» را می داند!

احسان گلمحمدی در پایان پیام توئیتری مینویسد:

“احمدی نژاد ادعا می کند آدرس محل بازداشت فردی را دارد که همه ی نهادهای امنیتی می گویند او بازداشت نشده است!  «خرقه» که قابل نیست؛ پیشنهاد می دهم آدرس دقیق مورد اشاره را در کانال “دولت بهار” اعلام کنند!”

احسان گلمحمدی میفزاید: “امیدوارم این داستان مانند ماجرای لیست مفسدان اقتصادی که در کل دو دوره ریاست جمهوری اش ادعا میکرد در جیبش است و ملت ۸ سال منتظر بودند تا دربیاورد، نشود!”