جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » بین المللی » خبرگزاری دروغپرداز موسوم به فارس بااستناد به “شبکه المیادین” ادعا کرد که «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان امروز (چهارشنبه) اعلام کرده است که «میشل عون» رئیس‌جمهور، سعد الحریری را نخست‌وزیری که استعفا داده به شمار نمی‌آورد بلکه او همچنان نخست‌وزیر لبنان است.

خبرگزاری دروغپرداز موسوم به فارس بااستناد به “شبکه المیادین” ادعا کرد که «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان امروز (چهارشنبه) اعلام کرده است که «میشل عون» رئیس‌جمهور، سعد الحریری را نخست‌وزیری که استعفا داده به شمار نمی‌آورد بلکه او همچنان نخست‌وزیر لبنان است.

 

پس از مراجعت سعدالحریری از امارات متحده عربی – شارجه- به عربستان و استقرار او درریاض، منابع خبری یادآور شدند که میشل عون رئیس جمهوری لبنان پیش‌تر اعلام کرده بود که سعدالحریری تاززمانی که به لبنان مراجعت نکرده و با میشل عون پیرامون دلایل استعفای خود گفتگوننموده از نظر قانونی هنوز نخست وزیر رسمی لبنان به شمارمیرود. و میشل عون باید ابتدا با الحریری صحبت کند و سپس درباره رد یا قبول استعفای او تصمیم بگیرد.

«فواد سنیوره» نخست‌وزیر اسبق لبنان (وابسته به 14 مارس) نیز دیروز پس از دیدار با عون اعلام کرد با سعد الحریری تماس داشته و وی به لبنان بازخواهد گشت.

خبرگزاری مشرق نیوز به نقل از خبرگزاری موسوم به فارس نیوز بااستناد به یک خبرگزاری موسوم به شبکه المیادین به نقل از برخی منابع(؟!)  اعلام کرد نخست‌وزیر مستعفی لبنان هفته جاری به کشور بازخواهد گشت.

به گزارش مشرق، شبکه المیادین به نقل از منابع آگاه پارلمانی در لبنان اعلام کرد سعد الحریری نخست‌وزیر مستعفی هفته جاری به لبنان بازمی‌گردد.«نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان  نیز امروز (چهارشنبه) اعلام کرد «میشل عون» رئیس‌جمهور، سعد الحریری را نخست‌وزیری که استعفا داده به شمار نمی‌آورد بلکه او همچنان نخست‌وزیر لبنان است و شکل و نحوه استعفای سعد الحریری تغییری در وظیفه او ایجاد نکرده است.

منبع: فارس