شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » بقایی: جناب قاضی پور فرزند خلف پدرتان نیستید، اگر ظرف ۲۴ ساعت مستندات حرفتان را از همان خبرگزاری منتشر نکنید

بقایی: جناب قاضی پور فرزند خلف پدرتان نیستید، اگر ظرف ۲۴ ساعت مستندات حرفتان را از همان خبرگزاری منتشر نکنید

به گزارش «شبتاب نیوز»حمید بقایی در واکنش به ادعاهای نادر قاضی پور نماینده ارومیه در مطلبی با عنوان «کلاغ چیز دریده»  گفت؛ جناب قاضی پور فرزند خلف پدرتان نیستید، اگر ظرف ۲۴ ساعت مستندات حرفتان را از همان خبرگزاری منتشر نکنید

متن کامل واکنش حمید بقایی به سخنان قاضی پور به شرح زیر است:

کلاغ چیز دریده!

خبرگزاری خانه ملت به نقل از قاضی پور نماینده مجلس گفت: قسمت مالی پرونده مربوط به آقای بقایی به دادگاه رفته است. مسائل امنیتی، سیاسی، خانوادگی و غیره مربوط به این پرونده همچنان مفتوح است. اختلاس بعدی او در رابطه با تحویل ۳ میلیون و ۷۶۶ هزار و ۵۰۰ یورو و همچنین ۵۹۰ هزار دلار از بیت‌المال است که این میزان پول در سال ۱۳۹۲ به آنان داده شد، تا در اجلاس سران کشورهای اسلامی، هزینه شود! اما این مبلغ هزینه نشده است. مورد دیگر ۳۰۰ میلیارد تومان مربوط به خانه ایرانیان است که برداشت شده است! در منزل آقای بقایی ۷۰۳ سکه تمام بهار آزادی، ۱۸۴۲ نیم سکه، ۱۵ سکه دو و نیم، مبلغ ۲۱ میلیارد و ۱۷۵ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال وجه نقد،۴۵۴ میلیون و ۵۱۰ هزار ریال از پول نهاد ریاست جمهوری موجود بوده است و گفته اند که می خواستیم پس از بهبود ارتباطمان با دولت آقای روحانی پول‌ها را بازگردانیم!

جناب قاضی پور، پاسخ شما و گردانندگان شما فقط یک جمله است، فرزند خلف پدرتان نیستید، اگر ظرف ۲۴ ساعت مستندات حرفتان را از همان خبرگزاری منتشر نکنید.

ضمناً از آنجا که ادعا کردید بنده دارای مسائل خانوادگی هستم به اطلاعتان می رسانم که خانواده من تابعیت هیچ کشور بیگانه ای از جمله انگلیس و کانادا را ندارند. و هیچ یک از فرزندانم جاسوس انگلیس و وطن فروش نیستند.

علاوه بر این بنده پولهای مردم را به حساب شخصی خودم نیز سپرده گذاری نکرده ام ..