شنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » آخوند حقیری موسوم به مجتبی ذوالنور که با زد و بند حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران کرسی نمایندگی مردم قم را در مجلس شورا غصب و قبضه کرده است مدعی شدکه دو نفر دیگر از اعضای تیم مذاکرات هسته‌ای ایران متهم به جاسوسی هستند

آخوند حقیری موسوم به مجتبی ذوالنور که با زد و بند حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران کرسی نمایندگی مردم قم را در مجلس شورا غصب و قبضه کرده است مدعی شدکه دو نفر دیگر از اعضای تیم مذاکرات هسته‌ای ایران متهم به جاسوسی هستند

 

آخوند ضدامنیتی موسوم به مجتبی ذوالنور روز پنج‌شنبه ۲۰ مهر در مصاحبه با وبسایت باشگاه خبرنگاران جوان وابسته به صدا و سیما، اشاره به پهنه جاسوسی و نفوذ در دستگاه های امنیتی رژیم ایران کرد! البته مقصود مجتبی ذوالنور احتمالا سیروس ناصری و موسویان میباشد. که هر دو در خارج از ایران – در کانادا- به سر میبرند .البته مجتبی ذوالنور صراحتاً  به نام این دو مظنون به جاسوسی اشاره نکرده و یادآوری نکرده که این دو نفر چه مقامی در تیم مذاکرات اتمی ایران داشته‌اند.

 

در عین حال قوه قضائیه نیز اعلام کرده که آقای دری اصفهانی به اتهام جاسوسی و ارائه اطلاعات به بیگانگان به پنج سال زندان محکوم شده است. هرچند که محمود علوی، وزیر اطلاعات ایران روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه طرح این اتهامات برعلیه دری اصفهانی را ناوارد دانست و گفت که آقای دری اصفهانی مرتکب جاسوسی نشده است و حتی با «معاونت ضدجاسوسی وزارت اطلاعات همکاری داشته است» و به گفته مقامات وزارت خارجه رژیم ایران،  عبدالرسول دری اصفهانی عضو تیم مذاکره اتمی نبوده ، اگرچه به این تیم مشاوره می داده است یا به عبارت دیگر به نفع این تیم جاسوسی میکرده، اما به نظر میرسد که اشخاصی از قبیل کریمی قدوسی و نقوی حسینی و مجتبی ذوالنوری اورا به عنوان جاسوس دوجانبه یا به گفته وزیر اطلاعات عامل جاسوسی نفوذی رژیم در دستگاه امنیتی بیگانگان به رسمیت نشناخته و خوداورا جاسوس تمام وقت یکجانبه به نفع منافع بیگانگان  دانسته اند! به همین دلیل نیز خبرگزاری قوه قضائیه رژیم ایران باصدور بیانیه ای روز پنج‌شنبه این اظهارات وزیر اطلاعات را «عجیب» و تماماً «نادرست» خواند.

جواد کریمی قدوسی، غاصب کرسی نمایندگی مردم مشهد درمجلس، پیش از این در طرح سؤال خود از وزیر اطلاعات مدعی شده بود که عبد‌الرسول دری اصفهانی همزمان با حضور در تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و پیگیری لغو تحریم‌های بانکی، از مؤسسه «پی دبلیو» در لندن نیز «ماهی ۷۵۰۰ پوند حقوق می‌گرفته تا تحریم‌های بانکی ایران در آنجا تداوم یابد». این در حالی است که به ظاهر  دری اصفهانی تابعیت دوگانه ایرانی‌کانادایی داشته و به عنوان “عضو غیرموظف هیئت مدیره بیمه آسیا و مشاور رئیس کل بانک‌ مرکزی ایران” فعالیت های متعدد جاسوسی میکرده است؟!!