شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » ارمغان جمهوری اسلامی برای مردم ستمدیده ایران: ۸ خودکشی در یک روز

ارمغان جمهوری اسلامی برای مردم ستمدیده ایران: ۸ خودکشی در یک روز

به گزارش شبتاب نیوز به نقل از رسانه ها روز سه‌شنبه ۱۸مهر ۹۶ شهرهای کلار، بابل، قم و باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد متأسفانه شاهد چندین خودسوزی و خودکشی بود.

در کلارآباد، بخش عباس آباد در استان مازندران روز سه‌شنبه ۱۸مهرماه ۹۶ پدر خانواده‌ای خود، همسر و دو دخترش را به آتش کشید. بر اثر این خودسوزی خانوادگی پدر ۵۵ساله دچار سوختگی ۹۵درصد، مادر سوختگی بالای ۹۰درصد، دختر ۱۰ساله سوختگی ۱۰۰درصد و دختر ۱۶ساله دچار سوختگی حدود ۷۵درصد شده‌اند.

در بابل نیز روز سه‌شنبه یک دختر ۱۹ساله در شب تولدش با پرت کردن خود از طبقه سوم ساختمان دست به خودکشی زد و متأسفانه جان باخت.

در بابل هم‌چنین یک زن ۵۰ساله بعد ازظهر روز سه‌شنبه در خیابان شریعتی با آویزان کردن خود از میله‌های پنجره اتاق خود را حلق آویز کرد و متأسفانه جان باخت

هم‌چنین عصر روز سه‌شنبه ۱۸مهر جوان ۲۳ساله‌ای با نام خانوادگی (ی. ص) در تپه‌های نور شهر باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد خود را حلق‌آویز کرد و متأسفانه جان باخت.

و در قم نیز روز سه‌شنبه جوان ۲۰ساله‌ای قصد داشت خود را از بالای مونوریل قم به پایین پرت کند. با دخالت مردم از اقدام به خودکشی منصرف شد.