جمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » در ساعت ۱۹ امشب جسمی نورانی در آسمان بجنورد و دیگر نقاط خراسان شمالی مشاهده شد. یک شیء نورانی هم در آسمان ارومیه رصد شد!

در ساعت ۱۹ امشب جسمی نورانی در آسمان بجنورد و دیگر نقاط خراسان شمالی مشاهده شد. یک شیء نورانی هم در آسمان ارومیه رصد شد!

 از شرق تا غرب آسمان ایران جولانگاه اشیاء پرنده ناشناس شده اند!

بنا به ادعاهای کودکانه و مضحک فردی موسوم به علی پاکدل – غاصب کرسی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بجنورد- این جسم نورانی مشاهده‌شده در آسمان خراسان شمالی، کپسول موشک‌های ماهواره‌بر است!!!

به گزارش انتخاب فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد ، علی پاکدل اظهار کرد: در  ساعت ۱۹ امشب جسمی نورانی در آسمان بجنورد و دیگر نقاط خراسان شمالی مشاهده شد. این جسم نورانی، کپسول موشک‌های ماهواره‌بر است که پس از استفاده از ماهواره جدا می‌شود.برابر اعلام پایگاه هوایی شهرآباد، این جسم نورانی در منطقه کیفان ناپدید شده است و جای هیچ نگرانی برای شهروندان نیست.خبرگزاری تاس  نیز گزارش داده که مسکو امروز دست به آزمایش یک موشک قاره پیما زده و احتمالا همین شی بوده است.

به گزارش مهر،در عین حال، در آن سوی ایران نیز یک  شئی نورانی ناشناس سه شنبه شب برای لحظاتی در آسمان ارومیه مشاهده شده و توجه مردم را به خود جلب کرد.

 منبع اصلی این شئی نورانی هنوز مشخص نیست و مسئولان امنیتی استان در خصوص این شئی نورانی اظهار بی اطلاعی کردند.
شئی نورانی در آسمان ارومیه