جمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » بین المللی » خالیبندی راهبردی با آبروریزیهای بین المللی دستاورد دفاعی جدید اتاق خالی از فکر قرارگاه های پدافندی افسران نوجوان سپاه پاسداران!!!!

خالیبندی راهبردی با آبروریزیهای بین المللی دستاورد دفاعی جدید اتاق خالی از فکر قرارگاه های پدافندی افسران نوجوان سپاه پاسداران!!!!

باز دوباره در عالم اوهام درکنار منقل و بست و وافور آپولوهای هژده به کره ماه هوا کرده اند!!! و از آن عکس خبر منتشر ساخته اند!! اما خبرنگار فاکس نیوز میگوید خبرگان موشکی اطلاع میدهند که  نشانه ای از انجام آزمایش ادعایی موشکی اخیر رژیم ایران در دست نیست


تصویر منتشر شده در تلویزیون دولتی ایران از آزمایش موشک «خرمشهر»

به گزارش خبرگزاریها دو مقام آمریکایی به شبکه فاکس‌نیوز گفته‌اند، تصاویری که پروپاگاندای خالیبند رژیم ایران از یک به اصطلاح آزمایش موشکی نشان داده، متعلق به یک آزمایش شکست خورده راکتی است که وسط هوا پس از پرتاب، ترکید و به مقصد نرسید!! آزمایشی که مربوط به  مربوط به نُه ماه قبل است  و نشانه‌ تازه ای مبنی برای این که ایران اخیرا یک آزمایش موشکی انجام شده باشد، در دست نیست.

البته در جریان رژه نیروهای مسلح ایران در روز جمعه ۳۱ شهریور از یک موشک را بطور درازکش وسط میدان آوردند و بردند و ادعا نمودند که اسمش خرمشهر و بردش دوهزار کیلومتر است و سومین موشک “اسرائیل زن” میباشد!!!  دو سه ساعت بعد  هم تلویزیون دولتی ایران با پخش تصاویر وفیلم کوتاهی مدعی شد که این همان موشک بالستیک خرمشهر است که از حالت درازکش، عمودی گشته و به دوردستها پرت شده است!

این در حالی است که منابع مطلع به فاکس نیوز گفته اند، آنچه مشخص شده این است که ایران آزمایش موشکی تازه ای انجام نداده است.