جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » مک مستر : ایران به‌طور مرتب در مورد قرارداد هسته‌ای دولت اوباما را فریب می‌داد،ایران قبلاً بخشی از توافقنامه را نقض کرده است.

مک مستر : ایران به‌طور مرتب در مورد قرارداد هسته‌ای دولت اوباما را فریب می‌داد،ایران قبلاً بخشی از توافقنامه را نقض کرده است.

نیویورک پست روز سه‌شنبه ۲۸ شهریور ۹۶ درباره فعالیتهای مخفی اتمی ایران و نقض توافق اتمی نوشت: «تیم ترامپ با این واقعیت مواجه است که ایران به‌طور مرتب در مورد قرارداد هسته‌ای دولت اوباما را فریب می‌داد،ایران قبلاً بخشی از توافقنامه را نقض کرده است.»

مک مستر، مشاور امنیت ملی آمریکا روز یکشنبه به فاکس‌ نیوز گفت. «آنها بارها از خط عبور کرده‌اند.» آنها در زمینه‌هایی مانند توسعه سانتریفیوژ، توسعه موشک بالستیک و ذخایر اورانیوم غنی شده از آن عبور می‌کنند.

نیویورک پست افزود:‌ همان‌طور که مک مستر، می‌گوید، فرمانده کل حاضر نیست تا با این معامله عمیقاً ناقص ادامه دهد، اگر این کار به‌معنای ‘پوشش دادن به این نظام برای توسعه یک توانایی هسته اي باشد. چرا باید این معامله را در حالی که ایران قصد دارد تا راه خود را به باشگاه هسته‌ای با تقلب باز کند ادامه دهیم؟.