جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » دروغبافیهای علی سعیدی برای تخریب “منشورروحانیت” و توصیه های مکرر آیت الله  سیدروح الله الموسوی المصطفوی الخمینی المتخلص به “صوفی الهندی”…

دروغبافیهای علی سعیدی برای تخریب “منشورروحانیت” و توصیه های مکرر آیت الله  سیدروح الله الموسوی المصطفوی الخمینی المتخلص به “صوفی الهندی”…

دروغبافیهای علی سعیدی برای تخریب “منشورروحانیت” و توصیه های مکرر آیت الله  سیدروح الله الموسوی المصطفوی الخمینی المتخلص به “صوفی الهندی”…

علی سعیدی یک روایت مجعول را به حضرت علی منسوب کرد، و سپس استناد به این روایت مجعول را منتسب به آیت الله خمینی نمود تا توجیهی به دست بدهد برای به مسلخ فرستادن جوانان مردم!

سالهاست که اظهار لحیه های علی سعیدی ها حتی مصرف داخلی خودش را هم از دست داده و جز مایه ای برای اظهار اسف و غضب در میان مردم ایران و جهان نیست.

به گزارش ایسنا ۸ شهریور ۹۶ آخوندی موسوم به علی سعیدی گفت: «زمانی که جنگ بود یک نفر به امام راحل گفت که چه کسی می‌خواهد جواب این خون ها را بدهد؟ امام فرمودند که به این آقا بگویید که جواب من همان جواب امام علی (ع) است که در جنگ صفین و جمل دادند که برای حفظ اسلام ۷۰هزار نفر انسان هم کشته شود، اشکالی ندارد، بالاخره برای حاکمیت دینی باید هزینه کرد».
وی ادامه داد: «آقایان می‌گویند، مردم را نباید به‌زور به بهشت برد، اما باید در پاسخ به این افراد گفت که باید زمینه رفتن مردم را به بهشت مهیا کنیم نه این‌که جهنم را با یکسری کارها برای آنها فراهم کنیم».
وی گفت: «برخی اوقات بیان می‌کنیم که فلسطین، سوریه، عراق، لبنان، به ما چه ربطی دارد و یک بار می‌گوییم یک رسالتی برای نظام قائلیم و ما در نظام دنیا مسئولیت داریم و زمینه‌ساز ظهور هستیم و باید هم ملت و کشورمان را آباد کنیم و هم زمینه‌ساز بعثت باشیم».