جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » دستور ویژه حجت الاسلام دکتر حسن روحانی – رئیس جمهور- برای رسیدگی ویژه به وضعیت حجت الاسلام و المسلمین شیخ قهرمان مهدی ابن احمدکروبی.

دستور ویژه حجت الاسلام دکتر حسن روحانی – رئیس جمهور- برای رسیدگی ویژه به وضعیت حجت الاسلام و المسلمین شیخ قهرمان مهدی ابن احمدکروبی.

 آقای دکتر سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت از دستور رییس‌جمهوری برای رسیدگی به وضعیت حجت‌الاسلام کروبی خبر داد.

سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی که عصر امروز از حجت‌الاسلام کروبی عیادت کرد، درباره وضعیت جسمانی او گفت:نیمه شب گذشته به من اطلاع دادند حجت الاسلام و المسلمین جناب  آقای مهدی ابن احمد کروبی پس از آنکه دست به اعتصاب غذای خشک زده و  چند ساعتی غذا میل نکردند، شرایط ضربان و فشار خونشان بحرانی شد. به همین دلیل بلافاصله به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان  و رسیدگی گرفتند. البته  رسیدگی های کامل نسبت به ایشان انجام شده است و وضعیت فشار خون، ضربان قلب و تغذیه ایشان تحت کنترل است
بر اساس خواسته رییس جمهور امروز به اتفاق همکاران به عیادت ایشان رفتم، الحمدالله شرایط تغذیه‌ای و فشار خون و ضربان قلب شان خوب است، البته وقتی که شرایط جسمی وی به ثبات برسد، با تصمیم پزشکان معالج و خانواده ایشان، می‌توانند دوباره از بیمارستان مرخص شوند.