دوشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » زینب طاهری: هیچ کسی نمیداند چرا محمد علی طاهری ۷ سال در بند دو الف محبوس است، حتی ضابطین دادگستری که او را دستگیر کرده اند!

زینب طاهری: هیچ کسی نمیداند چرا محمد علی طاهری ۷ سال در بند دو الف محبوس است، حتی ضابطین دادگستری که او را دستگیر کرده اند!

به گزارش شبتاب نیوز خانم زینب طاهری در گفتگویی که با خبرنگار شبکه جهانی «در تی وی» پیرامون پرونده دکتر محمد علی طاهری داشت گفت؛ حضور هر زندانی در حبس علتی دارد، ولی  متاسفانه محمد علی طاهری تنها زندانی میباشد که هیچ کسی نمیداند چرا به مدت هفت سال در بند دو الف محبوس است، حتی ضابطین دادگستری که ایشان را دستگیر کرده اند!

خانم طاهری در ادامه اظهار داشت؛ دادگاه از قرارگاه ثارالله درخواست نمود اگر کسی از آقای طاهری شاکی است شکایت خود را مطرح کند، که قرارگاه ثارالله  درپاسخ نوشتند هیچ کسی حاضر نیست از آقای طاهری شکایت کند، جالبتر این که پزشک قانونی نیز طی جوابیه ای  نوشت اثر درمانی اقدامات محمد علی طاهری نامشخص است و نیاز به بررسی بیشتر دارد، ولی در کمال تعجب دادگاه بدون توجه به نامه پزشک قانونی آخرین دفاعیات را اخذ کرده و نزدیک به یک ماه می باشد که هنوز  رای را ابلاع ننموده است.

وکیل محمد علی طاهری اضافه کرد که ادعای ضابطین برای بازداشت آقای طاهری این است که وی افراد زیادی را با تشکیل کلاسهای عرفانی منحرف نموده، در صورتی که تمام کتابهای آقای طاهری با مجوز رسمی وزارت ارشاد منتشر شده، و  همچنین موسسه عرفان کیهانی و کلاسهای ایشان به صورت قانونی و با مجوز تشکیل گردیده است، و هیچ یک از عناصر جرم در اعمال و اقدامات آقای طاهری وجود ندارد، و همچنین بعد از دستگیری ایشان در سال ۱۳۸۹ کلاسی تشکیل نشده است.

زینب طاهری در پایان افزود؛ آقای طاهری در تمامی جلسات دادگاه اظهار داشت که کتابی تحت عنوان «افسون حلقه» در مقابله با کتاب «انسان از منظر دیگر» به چاپ رسیده، و ایشان جوابیه ای با مستندات کامل در ارتباط با این کتاب ارائه نموده است.