جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » نامه دکتر مهدی خزعلی به صادق سارق لاری جانی: اگریک عامل موساد بر قوه قضاییه ریاست می کرد، همان مسیری را می رفت که شما می روید

نامه دکتر مهدی خزعلی به صادق سارق لاری جانی: اگریک عامل موساد بر قوه قضاییه ریاست می کرد، همان مسیری را می رفت که شما می روید

یقین دارم اگر ممانعت رهبری نبود شما در جنایت روی ساواک شاه را سفید می کردید!

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب شیخ صادق لاری جانی
ما با هموطنان یهودی هیچ مشکلی نداریم و آنها را برادران هم میهن خویش می دانیم، مشکل ما با آنوسی هاست که با تظاهر به اسلام، می خواهند ریشه اسلام و مسلمین را بزنند، اگر صادق باشند وبه دین نیاکان خود، یک خاخام یهودی شوند، آنها را در آغوش گرفته و از حقوق شهروندی آنها – حتی در برابر شما – دفاع خواهیم کرد!
اما اگر صادق نباشند و به جای خاخام شدن، عمامه به سر گذارند و ادعای آیت اللهی داشته باشند و با این تابلو آبروی اسلام و مسلمین را ببرند، باید هوشیار باشیم و مانع از توطئه دشمنان شویم!

امروز کسانی با ظاهر اسلامی و اسم ائمه هدی بر طبل خشونتو جنایت، حبس و حصر و ضرب و شتم می کوبند و چون به تبارشان می نگری – چون سعید اسلامی – یهودی تبارند!، اینان از هیچ خشونتی دریغ نمی ورزند و بر آتش اختلافات می دمند و آن را فروزان می کنند، ما فرزندان انقلاب، باید هوشیارو مراقب باشیم، بدانیم کسانی که اصرار بر حبس و حصر دارند، آب به آسیاب دشمن می ریزند و در مسیر فروپاشی نظام گام برمی دارند!

جناب صادق خان لاری جانی؛ اگریک عامل موساد بر قوه قضاییه ریاست می کرد، همان مسیری را می رفت که شما می روید و همان کاری را می کرد که شما می کنید و این بر خلاف مصالح انقلاب، نظام و خیانت به رهبری است! همین اخطار را در دور نخست ریاست جمهوری احمدی نژاد دادم و نوشتم که اگر موساد به کسی ماموریت می داد که نظام را نابود و به بن بست برساند، همان کاری را می کرد که محمود خان کرد! و دیدیم که چگونه با شعارهای توخالی، کشور را به بن بستی کشاند که تنها راه چاره، نشستن پای میز مذاکره و تن دادن به برجام بود، اینک صادق خان لاری جانی، می خواهد کار ناتمام محمود خان را تمام و جامه خفت و خواری را بر قامت نظام بپوشاند و خدای ناکرده با استمرار ظلم و ستم، بگیر و ببند و حبس و حصر، نظام را به سراشیبی سقوط و فروپاشی برساند.

می دانم که شما دلتان به حال انقلاب نمی سوزد، چرا که پدرتان و شما مخالف انقلاب بودید و در انقلاب و جنگ هزینه ای ندادید، اما لاقل انقلاب برای خاندان شما خیلی منفعت داشت، از رانت خواری و زمین خواری گرفته تا تصدی بالاترین مناصب با حمایت و لابی هم تبارانتان و تملق و چاپلوسی خودتان!

امیدوار نباشید که با فروپاشی نظام، هم تبارانتان بتوانند دستتان را بگیرند، مگر این که به سرزمین موعودتان کوچ کنید! اما یقین داشته باشید، مردم اموال حرام را از حلقوم رانت خواران بیرون خواهند کشید و به فرموده امیر مومنان علی علیه السلام بیت المال را ولو کابین زنانشان کرده باشند، به جای خود برخواهند گرداند!
این بسیجی خیبر با جمجمه متلاشی برادرش پیمان بسته که تا آخرین نفس از ارزشهای انقلاب اسلامی دفاع نماید و سوگند به حق – جل جلاله – تا حسابرسی اموال خاندان لاری جانی و آن 63 حساب کذایی از پای نخواهم نشست و همه را به بیت المال برخواهم گرداند!

گمان نکنید که مزاحمت مزدوران شما برای نوامیس اهل بیت (علیهم السلام) یا مزاحمت برای بیت شریف فقیه عالیقدر حضرت آیت لله العظمی موسوی بجنوردی خللی در اراده پولادین ما وارد کند، خیراین فشارها و ضربه ها، ما را چون میخ پولادین در جای خود محکم تر و استوارتر خواهد کرد! و بچه میرزا هاشم را سر جای خود خواهیم نشاند! یقین دارم اگر ممانعت رهبری نبود شما در جنایت روی ساواک شاه را سفید می کردید!

روزانتقام نزدیک است و منافقان، چاپلوسان، پاچه خاران و آنوسی ها باید منتظر آتش انتقام مردم باشند.

وهوالمنتقم
دکتر مهدی خزعلی
پنجم مرداد نود و شش

پی نوشت معنی کلمه #آنوسی ها : آنوسی یک کلمه عبری است و به یهودیانی اطلاق می شود که به هر دلیل، داوطلبانه یا به اجبار، تظاهر به اسلام می کنند، و تغییر دین آنها ظاهری است