شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » متهمان پرونده قمه‌کشی زاهدشهر فسا شناسایی شدند

متهمان پرونده قمه‌کشی زاهدشهر فسا شناسایی شدند

فرمانده انتظامی شهرستان فسا با اعلام اینکه علت انتشار کلیپ قمه‌کشی زاهد شهر فسا اختلافات قبلی بوده است گفت: تمامی متهمان پرونده قمه‌کشی شناسایی شدند.

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، سرهنگ علی شیبانیان اظهار داشت: این اتفاق مربوط به یکی از مغازه‌داران شهر زاهدشهر شهرستان فسا است که شناسایی عاملان انتشاردهنده این کلیپ در همان ساعات اولیه در دستور کار پلیس قرار گرفت و متهمان شناسایی شدند.

وی  با بیان اینکه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بدون هیچ گونه محدودیتی در شهرستان فسا به صورت مستمر درحال اجرا است، گفت: امروزه با همکاری سایر دستگاه‌های امنیتی و قضایی شهرستان فسا سبب شده این شهرستان نیز برای متخلفان و اراذل و اوباش ناامن باشد و به همین  منظور این افراد تلاش دارند برای برهم زدن جامعه از هر فرصتی استفاده و رعب و وحشت ایجاد کنند.

شیبانیان افزود: تمامی متهمان این پرونده شناسایی شده و تلاش داریم تا دستگیری کامل آنان افراد را به مراجع قضایی انتقال تا از طریق قانون با آنان برخورد شود.

فرماندهی انتظامی شهرستان فسا از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی متخلفان می‌توانند با تماس به  سامانه فوریتی پلیس 110 موضوع  را اطلاع دهند تا ماموران پلیس در کمترین زمان ممکن با آنان برخورد کنند.

به گزارش پلیس فارس انتشاردهنده اولیه این کلیپ صاحب مغازه بوده که از طریق پلیس فارس شناسایی شده است.