جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » جوابیه کتاب ( بی خدایی در عرفان حلقه) واعلام شکایت محمد علی طاهری از نویسنده آن

جوابیه کتاب ( بی خدایی در عرفان حلقه) واعلام شکایت محمد علی طاهری از نویسنده آن

دیروز دوشنبه 19 تیرماه 96 برابر با 10 جولای 2017 آخرین جلسه دادگاه محمدعلی طاهری در شعبه 26 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی ماشاء اله احمد زاده برگزار شد.

در این جلسه ضابطان قرارگاه ضد مردمی ثارالله سپاه نوشته های آقای طاهری و فیلم «حلقه شیطان» که از صدا و سیمای ایران پخش شد را به عنوان مصادیق افساد فی الارض مطرح کردند، که البته تمامی نوشته ها ی ایشان با مجوز وزارت ارشاد بوده و فیلم حلقه شیطان هم یک فیلم تقطیع و تحریف شده و در نهایت جعلی است، بنا براین ادعای مطرح شده از سوی ضابطان قضایی کاملا مردود است.

سید محمود علیزاده طباطبایی در مصاحبه اختصاصی با شبکه جهانی «در تی وی» گفت ما امروز ۲۰۰ برگ دفاعیه و چند هزار صفحه اسناد و مدارکی که دال بر بیگناهی دکتر محمد علی طاهری میباشد را تقدیم دادگاه کردیم، و امیدواریم در ۲ هفته آینده دادگاه رای برائت ایشان را صادر کند.

بخشی از دفاعیات آقای طاهری به جوابیه کتاب ( بی خدایی در عرفان حلقه) واعلام شکایت از نویسنده ان” حمزه شریفی دوست” اختصاص داشت، که به شرح زیر است.

کتاب ( بی خدایی درعرفان حلقه) نوشته اقای ” حمزه شریفی دوست” ازجمله کتابهایی است که کارشناسان امنیتی ثارالله بمنظورمستندجلوه دادن اتهامات کذب انتسابی ومطالب واهی کیفرخواست وپرکردن خلاء ناشی از فقدان دلایل و مدارکی معتبرجهت دستگیری وبازداشت موقت غیرقانونی من ( محمدعلی طاهری ) وموجه جلوه دادن اعمال و رفتارکارشناسان امنیتی درقبال اینجانب درافکارعمومی و…نگاشته شده است.
اما وجواین کتاب خودسندومدرک محکمی دال برمجرمانه بودن اقدامات این گروه می باشد که باتوسل به تقلب ، دروغ ، افترا، تهمت ، تحریف ،مغلطه و… بشرح اتی درجهت نشراکاذیب ، ترورشخصیتی،افترا،و…که طبق فتوای هفت تن از مراجع تقلید( ضمیمه ۱۳) فعل حرام می باشد، درحالی که افتراها، اکاذیب و…درهیچ دادگاهی به اثبات نرسیده که بدینوسیله ضمن شکایت از نویسنده این کتاب ، از وزارت محترم ارشاد نیز بواسطه صدورمجوز برای این قبیل کتابهای سفارشی وفرمایشی شکایت خود را تقدیم میدارد.