جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » آیت‌الله امینی در گفت‌وگو با تسنیم: نامه جعلی اخیر از طرف من خطاب به رهبر نظام، توطئه‌ای علیه بنده بود

آیت‌الله امینی در گفت‌وگو با تسنیم: نامه جعلی اخیر از طرف من خطاب به رهبر نظام، توطئه‌ای علیه بنده بود

آیت‌الله امینی عضو مجلس خبرگان با بیان اینکه انتشار نامه دروغ منتسب به او نشان از توطئه دشمن علیه رابطه خوب علما با رهبری است گفت: هر چه می‌گذرد لیاقت آیت‌الله خامنه‌ای برای رهبری نظام‌ بیش از پیش ثابت می‌شود.

آیت‌الله ابراهیم امینی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی تسنیم با اشاره به انتشار نامه دروغ منتسب به او به علی خامنه ای رهبررژیم ولایت فقیه ، گفت: من به هر طریق که توانستم و ممکن بود این نامه را تکذیب کردم؛ از مسئولان هم خواستم تا عوامل انتشار این نامه دروغ را شناسایی کنند، چرا که این توطئه علیه بنده بود و از اساس صحت نداشت. دشمن نمی‌‌تواند رابطه خوب علما با  رهبری را تحمل کند و به همین دلیل علیه این رابطه خوب دست به دروغ و توطئه می‌زند، به نظر من، رهبری  آقا خامنه ای بسیار خوب بوده است. من همان ارادتی که قبلاً به آقا خامنه‌ای داشتم دوچندانش را الان دارم. من مطیع آقا بوده و هستم وهر چه زمان می‌گذرد، لیاقت آقا خامنه‌ای برای “رهبری نظام‌” بیش از پیش ثابت می‌شود، چرا که ایشان به درستی نظام  را از بحران‌ها و مشکلات عبور داده است.

انتهای پیام/