جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » بین المللی » آخوند مسجد هامبورگ – وابسته به نظام حاکم بر ایران- مسجد جدید برلین را “مسجد ضرار” معرفی میکند! اما نمیگوید چرا راجع به دارالقرآن خراسان موضعی نمیگیرد؟!

آخوند مسجد هامبورگ – وابسته به نظام حاکم بر ایران- مسجد جدید برلین را “مسجد ضرار” معرفی میکند! اما نمیگوید چرا راجع به دارالقرآن خراسان موضعی نمیگیرد؟!

تأسیس مسجد ضرار جدید در برلین

به گزارش خبرگزاری مهر، پیشنماز مسجد هامبورگ  و مدیر موسسه موسوم به اصطلاح مرکز اسلامی هامبورگ(!!!)  ضمن محکوم نمودن تاسیس مسجدی مشهور به “ابن الرشد- گوته” دربرلین آن را اقدامی ناشایست خواند و ادعا کرد:

“بنا به اخبار منتشر شده توسط شبکه های خبری آلمان، در این مرکز که عنوان اصلی آن مسجد “ابن رشد -گوته” و متعلّق به مسلمانان لیبرال آلمان بوده و خطیب نماز جمعه یک خانم بی حجاب است. در این مرکز زنان بدون حجاب در کنار مردان، همه با هم در یک صف، نماز می خوانند. نکته قابل توجّه اینکه همجنس بازان هم برای شرکت در این مراسم دعوت هستند. به گفته مسئولین این مرکز، آنها می­خواهند محلّی داشته باشند برای کسانی که در سایر مساجد احساس راحتی و امنیت نمی کنند و این اقدام را یک حرکت واضح بر علیه مسلمانان اصول­گرا و افراطگرایان می دانند. متاسفانه چندی پیش خبر شگفت انگیز تأسیس مسجد ضراری جدید و متفاوت در قلب اروپای مرکزی به دست ما رسید. اگرچه در وهله اوّل ماجرا به یک شوخی بی­مزه با مقدّسات شبیه بود، امّا با مشاهده تصاویر ارسالی و پوشش خبری رسانه ها، واقعیت تلخ یک جریان التقاطی و انحرافی نمایان گردید. بدون شک ما این رفتار مشکوک را یک حرکت مدیریت شده در راستای تمسخر و توهین به اسلام و مسلمانان و مقّدسات ادیان می دانیم”.