جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » پس از افشاگری «آمد نیوز» حلقه مفسدین به معرکه گردانی «سجاد تنها» در حرم مطهر حضرت رضا(ع) تعطیل شد

پس از افشاگری «آمد نیوز» حلقه مفسدین به معرکه گردانی «سجاد تنها» در حرم مطهر حضرت رضا(ع) تعطیل شد

به گزارش منابع خبر ی شبکه جهانی «در تی وی» پس از افشاگری کانال «آمد نیوز» در ارتباط با ماهیت یکی از  عناصر آلوده‌ی امنیتی نفوذی در میان دراویش سلسله نعمت اللهی گنابادی، با نام محمد جواد مختاری مشهور به «سجاد تنها»، جلسه های «حلقه مفسدین» که موسسه حق پژوهی در مشهد به معرکه گردانی سجاد تنها در حرم مطهر حضرت رضا(ع) برگزار میکرد تعطیل شد، و مشخص گردید که این موسسه به صورت خودسرانه به تشکیل این حلقه ها به منظور مغز شویی بسیجیان برای شوراندن آنها بر علیه دراویش در حرم امام رضا اقدام کرده بود.

پیش از این کانال تلگرامی «آمد نیوز» در روز دوشنبه ۲۲خرداد ۱۳۹۶ در یک افشاگری ماهیت محمد جواد مختاری مشهور به «سجاد تنها» که از عناطر امنیتیِ اسلام ستیزِ نفوذی در میان دراویش گنابادی است را برای همگان آشکار کرد.

این عنصر آلوده‌ی امنیتی، با نفوذ در میان دراویشسلسله نعمت اللهی گنابادی، اطلاعات و احوال شخصی آنان را به سازمان‌های امنیتی ارسال میکند که از این اطلاعات، برای سرکوب، تهدید و قتل افراد مؤثر در این سلسله درویشی استفاده می‌شود.

«محمد جواد مختاری» با نام مستعار «سجاد تنها» در مؤسسه راهبردی حق پژوهی! و اداره‌ی ادیان و فرق سازمان اطلاعات سپاه، سال‌هاست که به توطئه علیه دراویش نعمت‌اللهی گنابادی مشغول است.

وی در شب‌های ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۳ الی ۲۴ در «حلقه‌های مفسدین» با مدیریت «موسسه حق پژوهی در مشهد»، در حرم امام رضا (ع) شرکت جسته و جلسات پرسش و پاسخ درباره‌ی تصوف برگزار می‌کرد که پس از افشاگری «آمد نیوز» در روز   ۲۲خرداد ۱۳۹۶ این جلسات بطور کامل تعطیل شد. ارتباطات «محمدجواد مختاری» با «سیدمجتبی علم‌الهدی» بسیار خوب گزارش شده است.

«محمدجواد مختاری» یکی از منابع خبری ویژه و کارشناس غیر رسمی در اداره‌ی اطلاعات سپاه مشهد است.

مسئول مستقیم وی در این اداره، حجت‌الاسلام واعظ با نام مستعار «سرحدی» است.

عمده‌ی حوزه‌ی کاری وی، به صورت کلان در سطح فرق و ادیان است و دارای ۲۸ مخبر در اقلیت‌های مذهبی مختلف است.

«محمدجواد مختاری» مشهور به «سجاد تنها» به طور مشخص با قرارگاه علی‌بن موسی‌الرضا (ع) سازمان اطلاعات سپاه در حوزه شیطان‌پرستی، صوفیه، و دروایش گنابادی نعمت‌اللهی فعالیت می‌کند.

وی هم‌چنین با مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی تحت نظر محمدتقی مصباح فعالیت‌های مختلفی دارد. به طوری‌که فعالیت‌های پنهانی خود را به طور مخفیانه در دفتری که این مؤسسه در مجتمع ناشران قم واحد ۳۴۸ در اختیار وی قرار داده، انجام می‌دهد.