جمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » تروریستها همه ایرانی و اهل شهرهای مختلف کشور بودند. داعش آنها را اعضاء و عناصر خود در مجموعه “هستهء انغماسی” معرفی کرد

تروریستها همه ایرانی و اهل شهرهای مختلف کشور بودند. داعش آنها را اعضاء و عناصر خود در مجموعه “هستهء انغماسی” معرفی کرد

داعش با انتشار این پوستر عجیب! طرحی از حملات تروریستی تهران منتشر کرد.بر روی این طرح آمده است: رافضی ها بلایی هستند که فقط با شمشیر می توان آن ها را از بین برد.
بیانیه  جدید گروهک تروریستی داعش: از هیچ فرصتی برای ریختن خون ایرانی ها دریغ نمی کنیم / رافضی ها بلایی هستند که فقط با شمشیر می توان آن ها را از بین برد
داعش در بیانیه جدید خود از حمله ۵ نفر که آنها را «انغماسی» خوانده به مجلس و حرم امام خبر داد و همچنین طرحی از حملات تروریستی تهران منتشر کرد.

به گزارش انتخاب، گروه تروریستی داعش در بیانیه‎ای جزئیات حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام (ره) اعلام کرد. در این بیانیه آمده است

در بیانیه این گروه تروریستی امده است:

رافضي ها بدانند كه داعش از هيچ فرصتي براي ريختن خون ايران و نهادهاي دولت مشركش دریغ نمی کند. طوفان در پيش است.عناصر “انعماسی”  مجهز به رگبار، نارنجک و جلیقه انتحاری بودند.


رهبری: این ترقه‌بازی‌های امروز تأثیری در اراده ملت ایران ندارد/ ان‌شاءالله کلک این‌ها کنده خواهد شد
علی خامنه ای، عصر دیروز در دیدار گروهی از بسیجیها درباره‌ حادثه‌ تروریستی امروز تهران نکاتی را طرح کرد.

به گزارش انتخاب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبری، علی خامنه ای،  عصر دیروز درباره‌ حادثه‌ تروریستی امروز تهران تصریح کرد: ملت ایران دارد حرکت می‌کند و پیش می‌رود؛ این ترقه‌بازی‌هایی هم که امروز شد، این‌ها هم در اراده‌ی مردم تأثیری نخواهد گذاشت.این را همه بدانند؛ این‌ها کوچک‌تر از آن هستند که بتوانند در اراده‌ی ملت ایران و مسئولین کشور اثری بگذارند. و البته خود این حوادث نشان داد که اگر چنانچه جمهوری اسلامی در آن نقطه‌ای که مرکز اصلی این فتنه‌هاست ایستادگی نمی‌کرد، ما تا حالا گرفتاری‌های زیادی از این ناحیه در داخل کشور داشتیم. ان‌شاءالله کلک این‌ها کنده خواهد شد.
معاون دبیر شورای‌عالی امنیت ملی: تروریست‌های حادثه امروز ایرانی بودند
در مدت چند ساله ای که فتنه داعش شکل گرفته ، سربازان گمنام و سیستم های اطلاعاتی ما توانستند ۵۸ تیم تروریستی را در کشور، قبل از هر گونه اقدامی دستگیر کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :سیف اللهی معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: تروریست ها افرادی بودند که از برخی از مناطق ایران بودند

به گزارش انتخاب، گزیده سخنان معاون شورای عالی امنیت ملی در شبکه خبر در زیر می آید:این افراد از مناطق مختلف ایران به داعش پیوسته بودندهدف اصلی مهاجمان به مجلس ، صحن علنی و نمایندگان مجلس بوده است.در مدت چند ساله ای که فتنه داعش شکل گرفته ، سربازان گمنام و سیستم های اطلاعاتی ما توانستند ۵۸ تیم تروریستی را در کشور، قبل از هر گونه اقدامی دستگیر کنند.