جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » افسران اتاق خالی از فکر قرارگاه جنگهای روانی درصددند تا برنامه های انتخاباتی دکترحسن روحانی در مشهد را بهم بریزند.

افسران اتاق خالی از فکر قرارگاه جنگهای روانی درصددند تا برنامه های انتخاباتی دکترحسن روحانی در مشهد را بهم بریزند.

افسران اتاق خالی از فکر قرارگاه جنگهای روانی درصددند تا با تجهیز “سیاهی لشگر بسیجیهای ساندیسی” برنامه های انتخاباتی دکترحسن روحانی در مشهد را بهم بریزند.

حقه کثیف مزدورانِ “احمد علم الهدا-ابرام دراکولا” برای بهم زدن جو شهر مشهد در آستانه برگزاری فعالیتهای انتخاباتی طرفداران حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی!

مزدوران جیره خوار احمد علم الهدا- ابرام دراکولای ناسید جنایت پیشه قرار است با طراحی سناریوی ممنوعیت برگزاری کنسرت در شهر مشهد!!! در بلاد خودمختار خراسان زیر عَلَم احمد علَم الهدای نابکار و سعید طوسی لواطکار، گردهمایی امروز هوارداران حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در مشهد را به آشوب و درگیری منجر کنند.

 پس از شکست سنگین  محمدباقر خالیباف در مناظرات انتخاباتی و فرار ننگین او از جبهه ضد انقلاب خیانت پیشه و جنایتکار ، و تنها گذاشتن ابرام دراکولا با پدرزنش احمد علم الهدا، در برابر موج خشم خروشان مردم ایران در  فضای انتخاباتی که منجر به افزایش جهش وار چشمگیر آرای حجت السلام و المسلیمن دکتر حسن روحانی، و ریزش ناگهانی محفل مافیایی خالیباف- ابرام دراکولای ناسید جنایتکار در سراسر کشور شد، اتاق خالی از فکر جریان حامی ابرام دراکولای ناسید جنایتکار برای جبران شکست خود برنامه‌ریزی‌هایی را در دست انجام دارد. این برنامه‌ریزی‌ها با هدف انجام اقدامات تهاجمی و خشن بمنظور ایجاد مانع در راه استفاده حامیان روحانی از امکانات تبلیغاتی می‌باشد، تا جو روانی جامعه را تحت‌تاثیر قرار دهند.

براساس اخبار منتشر شده از منابع مطلع قرار است امروز در گردهمایی تبلیغاتی در مشهد که ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام روحانی آن را ترتیب داده، کنسرتی برگزار شود و  این کنسرت توسط سیاهی لشگر بسیجیهای مزدور عَلم الهدا- ابرام دراکولا بهم بریزد و جار و جنجال به راه بیفتد.

براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مزدورانِ علم الهدا- ابرام دراکولا قصد دارند با ایجاد آشوب و درگیری های برنامه ریزی شده خشن و خونین، عده‌ای از حاضران را زخمی کنند. هدف مزدوران علم الهدا- ابرام دراکولا  این است که با بهره‌گیری تبلیغاتی از این اقدام برنامه‌ریزی شده و انتساب آن به هواداران کاندیدای دیگر که او نیز امروز در مشهد حاضر خواهد شد، فضای منفی علیه حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی بوجود آوردند و برای خود دوپینگ تبلیغاتی بسازند!!!

حجت‌الاسلام روحانی در چند روز اخیر با اوج گیری شدید آرا مواجه شده‌ است و حضور بیش از یک میلیون نفر از مردم در چهارباغ اصفهان  و حمایت از دکتر حسن روحانی و بی‌اعتنایی به همایش افسادطلبان به ریاست علم الهدا- ابرام دراکولا دوروز بعد از آن در چهارباغ اصفهان برگزار شد، مؤید این موضوع است که پیروز قاطع انتخابات، کاندیدای جبهه اصلاحات انقلابی خواهد بود.

در چند روز اخیر نیز حضور پرشکوه مردم در محل‌های سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن در استان‌های اصفهان، شیراز، بوشهر، سمنان، البرز و شهرهای دیگر بر پیروزی قطعی و حتمی کاندیدای جبهه اصلاحات انقلابی صحه گذاشته است.