شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » طرفداری مفتضحانه صدا-سیما از ابرام دراکولای خونریز ناسید سروصدای همه را درآورده.

طرفداری مفتضحانه صدا-سیما از ابرام دراکولای خونریز ناسید سروصدای همه را درآورده.

طرفداری مفتضحانه صدا-سیما از ابرام دراکولای خونریز ناسید سروصدای همه را درآورده. اما جای غصه نیست! چون مردم ایران سالهاست “”پشم و روسری” جنایتکاران را برای یک ثانیه هم نگاه نمیکنند!

توییت علی مطهری در انتقاد از صدا و سیما

دلیل آن که صدا و سیما حاضر به پخش مراسم عظیم و سونامی حمایت مردم از دکترحسن روحانی، نیست ترس از فرار بسیجیهای مغزشویی شده است که قرار است در ازای وعده ساندویچ و ساندیس به ابرام دراکولای خونریز ناسید جلاد سفاک غاصب تولیت آستان قدس رضوی رای بدهند!

صدا و سیما با سانسور برنامه های حسن روحانی و تلاش در درشت نمایی از ابرام دراکولای ناسید، دست و پا میزند تا خانواده های بسیجیها و خانواده های پاسدارها و امنیتی ها را در صف کند تا به ابرام دراکولای ناسید جنایتکار رای بدهند.

انتقاد شدید معاون رئیس جمهور از عملکرد صدا و سیما

معاون حقوقی رئیس جمهور صدا وسیما را رقیب دیگر دولت روحانی خواند وگفت: صدا وسیما با بی عدالتی رسانه ای در انتشار اخبار نامزدهای ریاست جمهوری، از وظایف قانونی خود بعنی اصل بی طرفی را نقض کرده است.حجت الاسلام مجید انصاری عصر امروز(یکشنبه) درنشست انتخاباتی افزود: براساس قانون صدا و سیما موظف به حفظ بی طرفی کامل در تبلیغات ریاست جمهوری است و براساس برنامه ای که از قبل با حضور شورای نظارت بر صدا و سیما مبنی بر تبلیغات نامزدها انجام شده است، این نهاد باید اصل بی طرفی را رعایت کند و اصل آگاهی و نشاط سیاسی هم از وظایف ذاتی صدا و سیماست.وی افزود: با کمال تاسف امروزشاهد هستیم صدا وسیما اصل بی طرفی را به شدت علیه روحانی نقض کرده و در برنامه ها و مناسبت های مختلف، به برنامه سازی تخریبی با القای شعار رقبای آقای روحانی با نوعی علیه دولت مستقر، اقدامات تخریبی انجام می دهد که نمونه ای از این بی عدالتی را شب گذشته در بخشی از اخبار ٢٠:٣٠ شاهد بودیم .« این برنامه خبری با پخش سفرهای متعدد یکی از نامزدها دیگر و سخنرانی های او اقدام کرده است در حالیکه از اجتماع چند ده هزار نفری در ورزشگاه آزادی در حد چند ثانیه و بدون انتشار سخنان روحانی و جمعیت حاضرین ، پخش شد که یا شورای نظارت تذکر نمیدهد و یا صدا و سیما به تذکراتشان وقعی نمی نهد».

.