دوشنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » حجت الاسلام و المسلمین دکترحسن روحانی رئیس جمهور دولت یازدهم وکاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری زنده از شبکه دو سیما

حجت الاسلام و المسلمین دکترحسن روحانی رئیس جمهور دولت یازدهم وکاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری زنده از شبکه دو سیما

 پمپاژ کردن پول در جامعه، تجربه خود را در سال‌های گذشته نشان داده است. ما باید محیط کسب و کار را در جامعه فراهم کنیم. از سال 86 تا 91 تقریبا اشتغال خاصی نداشتیم و این بود که جامعه ما با یک بیکاری بزرگ مواجه شد.

حسن روحانی گفت: کشور ما نیازمند یک مدیریت قوی برای خروج از شرایطی است که در طول سال‌های قبل ایجاد شده است.

به گزارش ایسنا، حسن روحانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری که به صورت زنده از شبکه دو سیما پخش می‌شد، اظهار کرد: کشور ما نیازمند یک مدیریت قوی برای خروج از شرایطی است که در طول سال‌های قبل ایجاد شده است. برای این کار به فردی نیاز است که جهان را بشناسد و با دیپلماسی آشنا باشد و با همه احزاب و گروه‌ها بتواند  کار کند.

روحانی تصریح کرد: پمپاژ کردن پول در جامعه، تجربه خود را در سال‌های گذشته نشان داده است. ما باید محیط کسب و کار را در جامعه فراهم کنیم. از سال 86 تا 91 تقریبا اشتغال خاصی نداشتیم و این بود که جامعه ما با یک بیکاری بزرگ مواجه شد.

برنامه‌های ویژه‌ای برای اشتغال داریم. یکی از آنها کارورزی است. جوانانی که مهارتی دارند، چهار ماه آموزش می‌بینند. طی این مدت یک سوم دستمزد داده می‌شود. نزد کارفرمایان مشغول به کار می‌شوند و اگر تمایلی بود کار آنها ادامه می‌یابد. این طرح تصویب شده، آیین‌نامه‌های آن آماده ابلاغ است و می‌تواند یکی از اولین برنامه‌های اجرایی دولت باشد.

ادامه دارد…