جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » دستهبندی نشده » در دانشگاه امام حسینِ سپاه پاسداران، رهبر نظام دوباره لباس جنگ پوشید!

در دانشگاه امام حسینِ سپاه پاسداران، رهبر نظام دوباره لباس جنگ پوشید!

صحبتهای عجیب رهبر نظام در دانشگاه امام حسین، وابسته به سپاه پاسداران در ارتباط با خطرات احتمالی ناشی از انتخابات پیش رو، و اخطار ضمنی شدید به صحبتهای انتخاباتی دکتر حسن روحانی

یک روز پس از این که دکتر حسن روحانی ایران را ایرانی صد در صدی و متعلق به همه اقوام و مذاهب دانست، و اعلام کرد که مردم آنهایی که سی و هشت سال  فقط اعدام و زندان بلد بودند را نمی خواهند، علی خامنه ای در دانشگاه امام حسین، وابسته به سپاه پاسداران در مراسمی حاضر شد و گفت، اگر کسی بخواهد در انتخابات برخلاف امنیت کشور اقدامی انجام دهد، قطعاً با واکنش و سیلی سختی مواجه خواهد شد.

 

علی خامنه ای تاکید کرد که اگر مردم «قانون‌شکنی و بداخلاقی کنند» و «با حرف‌های خود دشمن را به خود امیدوار کنند، انتخابات به ضرر ما تمام خواهد شد»،  انتخابات هم می‌تواند «مایه اعتلا و آبرو بشود، هم مایه ضعف و سستی و مشکلات».

سخنان رهبر نظام حاکم بر ایران در حالی بیان شده است که وی پیش از این بارها انتخابات را «در جهت خیر کشور و مردم و موجب سعادت و رفاه مادّی و معنوی ملت» دانسته است.

به گزارش ایسنا، مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) صبح امروز با حضور علی خامنه‌ای  برگزار شد
در این مراسم، علی خامنه ای با اشاره به عوامل اقتدار کشور و ملت ایران و علت مخالفت بدخواهان با این عوامل اقتدار، به تبیین «اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت» دشمنان نظام اسلامی پرداختند و با تأکید بر اینکه امنیت و آرامش موجودِ کشور در منطقه پرآشوب، یکی از افتخارات جمهوری اسلامی است که مورد هدف قدرت های استکباری نیز قرار دارد، کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری را به چند موضوع مهم از جمله «اعلام صریح و قاطعانه اینکه مسایل اقتصادی و معیشت مردم در اولویت آنها است»، سفارش کردند و گفتند: امنیت ملی و آرامش کشور بسیار مهم است و کاندیداهای محترم مراقب باشند به‌خاطر خطای در تشخیص، گسل های اعتقادی، جغرافیایی، زبانی و قومی را تحریک نکنند و در مسیر طراحی ناتمام دشمن قرار نگیرند، زیرا اگر کسی بخواهد برخلاف امنیت کشور اقدام کند، قطعاً با سیلی سختی مواجه خواهد شد.
رهبرنظام حاکم بر ایران با تأکید بر اینکه دشمنان همواره نسبت به عوامل اقتداربخش جمهوری اسلامی بغض و کینه دارند، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از عوامل اقتدار کشور است که نشانه خشم و ناراحتی از آن، در تبلیغات بین المللی و اظهارات سیاسیون استکبار کاملاً آشکار است.
علیخامنه ای، «علم و پیشرفت علمی» را از دیگر عوامل اقتدار کشور برشمردند و خاطر نشان کردند: به همین علت است که آنها با اعزام مزدوران خود، دانشمندان هسته ای ما را ترور کردند، چون نسبت به پیشرفت علمی ایران، غضب و کینه دارند.

او با تأکید بر اینکه «اقتصاد قوی و مستقل» از جمله عوامل اقتدار است، گفت: علت تحریم ایران و اتخاذ تدابیر گوناگون برای ضربه زدن به اقتصاد کشور، همین موضوع است و ای کاش اقتصاددانان مؤمن کشور، تدابیر مختلفِ بدخواهان را به‌منظور ضربه زدن به اقتصاد، برای مردم کشور تشریح کنند.

رهبرنظام حاکم بر ایران، به «قدرت نظامی« به‌عنوان یکی دیگر از عوامل اقتدار اشاره و خاطر نشان کردند: جنجال های گسترده ای که در مورد توان موشکی جمهوری اسلامی به‌راه انداخته می‌شود، به‌دلیل خشم و کینه ای است که از این عامل اقتدار در دل دارند.

علی خامنه ای گفت: ما موشک داریم و موشک های ما بسیار دقیق است و اهداف مورد نظر را از فاصله هزاران کیلومتری با دقت بالا، هدف قرار می دهد و این توانایی را با قدرت حفظ خواهیم کرد و با قدرت هم آن را افزایش خواهیم داد.
او، «عناصر نظامی فداکار» همچون شهیدان صیاد شیرازی و شوشتری را از دیگر عوامل اقتدار دانستند و افزودند: «ایمان، حیا و اخلاق جوانان» و همچنین «روحیه جهاد و مقاومت در ملت»، از دیگر عوامل اقتدار هستند و به همین علت است که به روحیه مقاومت و جهاد، تهمتِ «خشونت و تندروی» می زنند و متأسفانه برخی هم این ادبیات استعماری را در داخل تکرار می کنند.

علی خامنه گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران، دولتِ مقاومت است و دولتِ مقاومت یعنی تسلیم زورگویی نشدن و در موضع اقتدار، ایستادن.
او با تأکید بر اینکه دولت مقاومت با عنصر یا سازمان مقاومت در فلان کشور، قابل مقایسه نیست افزود: دولتِ مقاومت دارای سیاست، اقتصاد، نیروهای مسلح، تحرک بین المللی و منطقه نفوذ وسیع است.
رهبر نظام حاکم بر ایران با تأکید بر اینکه دولتِ مقاومت همواره از طرف قدرت طلبان و نوکران آنها هدف دشمنی قرار دارد، گفت: دولتِ مقاومت، نه اهل سلطه طلبی و دست اندازی به کشورها است و نه اهل قرار گرفتن در موضع دفاعی و انفعالی.
علی خامنه ای افزود: برخی تصور می کنند برای اینکه خود را از تهمتِ سلطه طلبی و اقتدار طلبی بین المللی و منطقه ای، دور کنیم باید در لاک دفاعی فرو برویم درحالی‌که چنین تفکری اشتباه است.

علی خامنه ای افزود: دشمن، سه هدفِ کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را در دستور کار خود قرار داده است که هدف کوتاه مدت آنها «برهم زدن امنیت کشور و ایجاد آشوب و فتنه» است.

رهبر نظام حاکم بر ایران، موضوع «اقتصاد و معیشت مردم» را هدف میان مدت دشمنان خواند و خاطر نشان کرد: در طراحی بدخواهان، اقصاد کشور نباید حرکت کند، معیشت مردم باید لَنگ بماند، کار و تولید رونق نگیرد و بیکاری بعنوان یک بلا باید عمومیت پیدا کند تا در نهایت، مردم از جمهوری اسلامی ناامید شوند.
علی خامنه ای تنها راه مقابله با این هدفِ دشمن را «اجرای شعار سال» و «عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی» و «رونق تولید ملی و ایجاد اشتغال» دانست و تأکید کرد: اگر این مسیر دنبال شود، قطعاً دشمن به هدف خود نخواهد رسید.
او هدف بلند مدت دشمنان را «از بین بردن اصل نظام» بیان کرد و با اشاره به اینکه این موضوع بر خلاف سال های اول انقلاب، دیگر صراحتاً اعلام نمی شود، خاطر نشان کرد: اکنون مقابله با اصل نظام از طریق «تغییر رفتار» در دستور کار آنها قرار گرفته است و تغییر رفتار هم یعنی با راه اسلام و انقلاب و خط امام به‌تدریج زاویه ایجاد شود و در نهایت، در مسیر مقابلِ انقلاب حرکت شود.
رهبر نظام حاکم بر ایران سپس به موضوع «انتخابات ۲۹ اردیبهشت» اشاره کرد و گفت: انتخابات یکی از زمینه هایی است که هم می تواند مایه اعتلا و آبروی کشور شود و هم می تواند مایه ضعف و سستی و ایجاد مشکلات، شود.

علی خامنه ای تأکید کرد: اگر مردم در انتخابات حضور یابند و این حضور همراه با «نظم و اخلاق و رعایت حدود اسلامی و قانون» باشد، قطعاً انتخابات مایه آبرو و عزت نظام جمهوری اسلامی خواهد شد، اما اگر در انتخابات، قانون شکنی و بداخلاقی شود و با حرف های خود، دشمن را امیدوار کنیم، انتخابات به ضرر ما تمام خواهد شد.
علی خامنه ای با تأکید بر اینکه نظام اسلامی در برگزاری انتخابات، تازه کار نیست و در ۳۸ سال گذشته انتخابات متعددی را برگزار کرده و با محیط های فکری و وسوسه ها آشنا است، گفت: من چند توصیه به آقایان محترم نامزدها دارم؛ نخست آنکه قاطعانه در برنامه ها و اظهارات خود بگویند «مسایل اقتصادی و معیشت مردم اولویت آنها است و برای حل مشکلات اقتصادی تلاش خواهند کرد».
رهبر نظام حاکم بر ایران افزود: توصیه دوم آن است که باید در اظهارات و برنامه های نامزدها، موضوع «استقلال ملی و عظمت و سربلندی ملت ایران»، خودنمایی کند و برجسته باشد.
علی خامنه ای گفت: آقایان نامزدها باید صراحتاً نشان دهند که در مقابل زیاده خواهی آمریکا و خباثت صهیونیست ها ایستاده اند.
توصیه سوم رهبر نظام حاکم بر ایران به کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، «حفظ امنیت ملی و آرامش کشور» بود.
علی خامنه ای گفت: آقایان کاندیداها مراقب باشند «گسل های اعتقادی، جغرافیایی، زبانی و قومی» را در کشور تحریک نکنند.
رهبر نظام حاکم بر ایران افزود: دشمن، سال های متمادی به‌دنبال این هدف بوده است اما مردم مؤمن کُرد، مردم غیور آذربایجان، مردم عرب خوزستان، و مردم بلوچستان و ترکمن به‌عنوان صاحبان انقلاب با مشت به دهان دشمن کوبیدند و در مقابل او با قدرت ایستادند.
علی خامنه ای با تأکید بر اینکه موضوع امنیت بسیار مهم است، گفت: کاندیداها مراقب باشند به‌خاطر خطای در تشخیص، طراحی نیمه کاره دشمن را تکمیل نکنند.
رهبر نظام حاکم بر ایران، مسئولان امنیت و آرامش کشور بویژه قوه قضاییه، نیروی انتظامی و وزارت کشور را به مراقبت و حفظ کامل امنیت توصیه کرد و گفت: اگر کسی بخواهد در انتخابات برخلاف امنیت کشور اقدامی انجام دهد، قطعاً با واکنش و سیلی سختی مواجه خواهد شد.

علی خامنه ای با تأکید بر اینکه دشمنان در سال ۸۸ حماقت به خرج دادند و کشور با عظمت ایران را با برخی کشورهای دست چندم که قبلاً با چند ده میلیون دلار، در آنها آشوب و ناامنی ایجاد کرده بودند، اشتباه گرفتند، افزودند: نتیجه آن حماقت، برخورد با دیوار مستحکم اراده و عزم ملی مردم بود.