شنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » برای مقابله نهایی با دکتر حسن روحانی، تمامی شعبات متکی به چتر امنیتی قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران دور ابراهیم رئیسی ناسید- ابرام دراکولا- حلقه میزنند!

برای مقابله نهایی با دکتر حسن روحانی، تمامی شعبات متکی به چتر امنیتی قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران دور ابراهیم رئیسی ناسید- ابرام دراکولا- حلقه میزنند!

“شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز ” اعلام کرد که تصمیم گرفته تادر انتخابات ریاست‌ جمهوری از آخوند سر و ته شده “ابراهیم رئیسی ناسید” حمایت کند. به این ترتیب آخرین امید محمدباقر خالیباف هم بر باد رفت!

آخرین امید قالیباف هم بر باد رفت / جامعه روحانیت هم از رئیسی حمایت کرد
شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در انتخابات ریاست‌ جمهوری پیش رو از  ابراهیم رئیسی سفاک جلاد غاصب تولیت آستان قدس رضوی در بلاد خودمختار خراسان به قیادت احمد عَلَم الهدی – از بازماندگان نسل هارون الرشید-  حمایت می‌کند.
به گزارش «انتخاب»؛ آخوند افراطگرایی موسوم به “غلامرضا مصباحی‌مقدم” گفت: ” موحدی کرمانی”(- پیشنماز موقت نمازهای جمعه تهران-)  در تماسی که با ایشان داشتم از من خواست که این متن را اعلام کنم:
“با توجه به بیانیه “جامعه محترم مدرسین حوزه علمیه قم ” (یعنی آخوند محمدیزدی جنگلخوار و ایادیش) در  حمایت از  ابراهیم رئیسی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری دوره دوازدهم، بدینوسیله مصوبه شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در حمایت از ایشان یعنی ابراهیم رئیسی اعلام می‌شود.”
پیش از این، جامعه مدرسین نیز از ابراهیم رئیسی بعنوان کاندیدای اصلح حمایت کرده بود.
این درحالیست که برخی از اعضای ارشد جامعه مدرسین از جمله آیت الله امینی با این تصمیم مخالف بوده اند.آیت الله امینی و آیت الله مسعودی خمینی امروز اعلام کردند که از رئیسی حمایت نکرده اند.
با حمایت جامعه مدرسین و جامعه روحانیت، قالیباف بیش از پیش تنها تر شد. براساس این گزارش، انتظار می رود فشارها به قالیباف برای کناره گیری به نفع رئیسی افزایش پیدا کند.