جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » روح‌الله زم ادامه اخبار دروغ «فالس نیوز»، وابسته به سپاه پاسداران را مقدمه‌ای برای حذف فیزیکی خود دانست.

روح‌الله زم ادامه اخبار دروغ «فالس نیوز»، وابسته به سپاه پاسداران را مقدمه‌ای برای حذف فیزیکی خود دانست.

روح‌الله زم فعال سیاسی رسانه‌ای در صفحه فیس بوک نسبت به ادامه‌ی اخبار بنگاه دروغ پراکنی فارس وابسته  به ساس، «که امروز یازدهم اردیبهشت در سایت شبتاب نیز منتشر شد»، واکنش نشان داد، و ادامه‌ی این روند را مقدمه‌ای برای حذف فیزیکی خود دانست.

به گزارش «شبتاب نیوز»، روح‌الله زم در نوشته‌ی خود، اعلام آمادگی کرده که تمامی صفحات گذرنامه‌ی خود را در برابر دوربین‌های رسانه دیداری منتشر کند. وی نوشته است که در یک سال اخیر هیچ مسافرتی به هیچ کجای دنیا نداشته است.

متن نوشته روح‌الله زم فعال سیاسی و رسانه ای به شرح زیر است:

دروغ جدید خبرگزاری فالس نیوز درباره نگارنده؛ دیدار با «موساد» در مالزی!!

خبرگزاری دروغ پراکن فارس، در خبری جدید مدعی شده بنده به مالزی رفته‌ام و با عوامل «موساد»! ملاقات کرده‌ام!

این خبرگزاری از جانب منبع ناشناس روسی مدعی شده که «سیا» و «موساد» تلاش می‌کنند که از برنامه پیام‌رسان «تلگرام» برای تأثیرگذاری بر انتخابات ریاست‌جمهوری ایران استفاده کنند!

به نظر می‌رسد این گونه خبرپراکنی دروغ در آستانه‌ی انتخابات ریاست‌جمهوری، مقدمه‌ای برای حذف فیزیکی بنده تحت عنوان «جاسوس» است، اقدامی که عناصر دنباله‌دار خارجی آنان چندی پیش با سناریوی سپاه پاسداران علیه بنده آغاز کردند و منجر به این دروغ پراکنی شده است.

چندی پیش هم یک عنصر لمپن خود فروخته مدعی شده بود من ماهیانه به ترکیه می‌روم و از سازمان امنیت ترکیه ماهیانه ۸۰۰۰ یورو دریافت می‌کنم! مبلغی که گوینده این مطلب سخیف تا به حال آن را در همه‌ی عمرش به صورت «یک‌جا» ندیده است!

از همین‌جا اعلام آمادگی می‌کنم که من در یک‌سال گذشته به هیچ مسافرتی نرفته‌ام و حاضرم تصاویر تمام برگه‌های پاسپورت خود را هر چه سریع‌تر در یک رسانه‌ی دیداری منتشر کنم تا بزرگی این دروغ و فضاحت دروغ قبلی سفر هر ماهه به ترکیه برای دریافت پول برای همه مردم اثبات شود.

جا دارد رسانه‌ی بی بی سی فارسی که این روزها «لمپن پرور» شده به میدان بیاید و از تهمت «کارشناس قلابی دست ساخته‌ی خود» علیه بنده جویا شود. من آماده‌ام بزرگی این دروغ‌ها را در هر رسانه‌ای به اثبات برسانم.