پنجشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » روزنامه‌های زنجیره ای اصلاحات امروز به طور مشترک صفحه اول خود را به ثبت‌نام حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم اختصاص دادند.

روزنامه‌های زنجیره ای اصلاحات امروز به طور مشترک صفحه اول خود را به ثبت‌نام حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم اختصاص دادند.

خشم و خُرناسِ “اطلاعات و ضداطلاعات”! و”حفاظت اطلاعات”! و “حراست اطلاعات!” و “ضُبّاطِّ اطلاعات”! و “کمیته اطلاعات و امنیت”! و…. از حضور درخشان دکتر حسن روحانی در عرصه رسانه ای

مشرق نیوز – ضد اطلاعات سپاه- با نوشتن مطلب مضحکی مدعی شد: “امروز تمام صفحه روزنامه‌های دولتی ایران ( ارگان رسانه‌ای دولت)، شهروند (ارگان رسانه‌ای هلال احمر) و روزنامه جمهوری اسلامی که هزینه‌اش از بیت المال تامین می‌شود، به اعلام کاندیداتوری حسن روحانی و ثبت‌نام او در انتخابات اختصاص داده شد تا بدین ترتیب کارزار انتخابات 96 با اقدام خلاف قانون این روزنامه ها کلید بخورد. نکته پررنگ چنین صفحه‌بندی و تیترفروشی روزنامه‌های دولتی این است که شعار تبلیغاتی حسن روحانی در انتخابات پیش رو تیتر اول این رسانه‌ها شده است.جالب اینجاست که  در چند روز اخیر برخی از اعضای دولت روحانی کاندیداهای رقیب را به حفظ اخلاق دعوت می‌کردند که نکند از پول‌ بیت المال برای تبلیغات انتخاباتی خود سوءاستفاده کنند اما خود واعظ غیرمعتظ شده و اینچنین پای در رقابت انتخابات ریاست جمهوری گذاشته‌اند”!