جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » موضع گیری تند امام جمعه شاهرود علیه دکتر مهدی خزعلی:

موضع گیری تند امام جمعه شاهرود علیه دکتر مهدی خزعلی:

هتاکی، فحاشی و ضرب و شتم بانی جشن میلاد مولود کعبه امیر مومنان علی علیه السلام

به گزارش تنی چند از نمازگزاران در شاهرود، شب گذشته 20 فروردین هنگام نماز مغرب و عشا، امام جماعت مسجد رسول اکرم (ص) – آقای حسین پور – با سیلی بانی جشن را مورد حمله و تعرض قرار می دهد و با الفاظی نا شایست که حد قذف دارد او را مورد فحاشی و هتاکی قرار می دهد و مردم مداخله کرده و بانی جشن را نجات می دهند.
جناب حسین پور که وحشت زده از نام “دکتر مهدی خزعلی” نگران از دست دادن مسجد است، بعد از نماز در حضور نمازگزاران با 113 تماس می گیرد و می گوید:” فردا عامل فتنه می خواهد بیاید اینجا و شما باید حضور داشته باشید”
مسئول دفتر دکتر خزعلی با مسئولین مسجد تماس می گیرد و امام جماعت از صحبت طفره می رود و نهایتاً مسئولین مسجد تقصیر را به گردن امام جمعه می اندازند و می گویند که با امام جمعه جناب امینی تماس بگیرید!
کمی بعد مواضع و اظهارات تند امام جمعه در باره “دکتر خزعلی”- این بسیجی خیبر که عمرش را وقف امیر مومنان علی علیه السلام نموده و برای جشن میلاد آن امام همام دعوت به سخنرانی شده است – در سایت ها منتشر می شود.
علی ای حال وعده دکتر خزعلی با مردم شاهرود پا بر جاست و طبق اطلاع رسانی قبلی مجلس جشن میلاد با سخنرانی دکتر خزعلی در شاهرود برگزار خواهد شد.