شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » گام به گام دارند “ابرام دراکولای ناسید” یعنی ابراهیم رئیسی سفاک جلاد و غاصب تولیت آستان قدس رضوی در بلادخودمختارخراسان را برای اعلام کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری اردیبهشت ماه بالا میکشند.

گام به گام دارند “ابرام دراکولای ناسید” یعنی ابراهیم رئیسی سفاک جلاد و غاصب تولیت آستان قدس رضوی در بلادخودمختارخراسان را برای اعلام کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری اردیبهشت ماه بالا میکشند.

قطعاً با وجود سدِّ هاشمی رفسنجانی در دفاع از حسن روحانی، امکان بالاکشیدن ابراهیم رئیسی منتفی بود.

تصمیم بالانشین ها به بالاکشیدن ابرام دراکولای ناسید و چپاندن او بر کرسی ریاست جمهوری “یواش یواش” جدی و جدیتر میشود.

بالاتر نشینهای نظام، و عوامل اجرایی آنها یعنی افسران قرارگاه جنگ نرم و اتاق فکر ضد اطلاعاتِ سپاه – بسیج، این جنایت پیشه مردم کش که در کارنامه سیاهش قتل عام دههاهزار زندانی سیاسی بیگناه و بی پناه در سیاهچالهای ایران در سال 1367 ثبت و ضبط است را میخواهند در راس امور قوه مجریه بنشانند.

پس اینکه زمزمه هایی درباره احتمال کاندیداتوری «نا سید ابراهیم رئیسی» در انتخابات ریاست جمهوری طی ماه های اخیر شنیده شد، روند اخبار و برخی اطلاعات تأیید نشده، نشان از جدی شدن این مسأله دارد.

شنیده شده که “ناسید ابراهیم رئیسی” ملقب و مشهور به “ابرام دراکولای ناسید”، در روزهای گذشته از عضویت در هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات استعفا کرده و این یکی از نشانه های قوت گرفتن احتمال کاندیداتوری وی است، زیرا اعضای هیأت نظارت بر انتخابات در صورتی که قصد کاندیداتوری داشته باشند، باید از عضویت در این هیأت استعفا کنند.

همچنین شنیده شده که  ابرام دراکولای ناسید- غاصبِ تولیت آستان قدس رضوی – دیداری با مقامات عالیرتبه نظام در روز سوم فروردین ماه سال جاری برگزار کرده و یکی از مباحث مطرح،  مکانیسم زورچپان کردن او بر مسند ریاست جمهوری، از طریق طرح موضوع کاندیداتوری اش در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم بوده است. آن طور که شنیده شده، نظری دال بر نفی یا تأیید کاندیداتوری وی در انتخابات ریاست جمهوری آتی عنوان نشده است.

از سویی خبری هم در خصوص انتصاب برخی اعضای ستاد انتخاباتی ماسید ابراهیم رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری آتی آمده است. شنیده شده برخی اعضای ستاد او نیز انتخاب شده اند که عمدتا گرایش آنها به سمت “جبهه پایداری” است. البته گویا انتخاب اعضای ستاد انتخاباتی ناسید ابراهیم رئیسی، موقتی و تا زمان تصمیم گیری نهایی گروهک ضد ارزشی موسوم به “جمنا” است؛ بدین شکل که پس از تشکیل ستاد انتخاباتی از سوی گروهک کذایی موسوم به “جمنا” برای کاندیدای نهایی این ساز و کار انتخاباتی ـ که احتمالا ناسید ابراهیم رئیسی خواهد بود ـ کار ستاد مذکور پایان یافته خواهد بود.

همچنین شنیده شده است، شهردار مشهد یعنی «سید صولت مرتضوی » که  اهل باباحیدر در چهارمحال و بختیاری و البته رئیس ستاد انتخاباتی وزارت کشور در دولت «محمود احمدی نژاد» بوده است، به تازگی جلسه ای برای برخی فعالان سیاسی بختیاری در غرب کشور برگزار و برای «ناسید ابراهیم رئیسی» در این جلسه تبلیغ کرده است.

این خبرها در حالی مطرح می شود که نا سید ابراهیم رئیسی در جلسه فردای گروهک ضد ارزشی موسوم به ” جبهه مردمی نیروهای انقلاب”(جمنا !!!) حضور نخواهد داشت، اما احتمالا کلیپی از سوابق، برنامه ها و مواضع و نزدیکی اصولگرایان به نمایش گذاشته خواهد شد. البته قرار است گروهک کذائی، فردا در خصوص انتخاب پنج گزینه نهایی خود برای انتخابات ریاست جمهوری آتی تصمیم گیری کند.

خبر استعفای ناسیدابراهیم  رئیسی از هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات هم گویا جدی است، چون «عباسعلی کدخدایی»، سخنگوی شورای نگهبان این مسأله را تکذیب نکرده و گفته، در صورت استعفای ناسید ابراهیم رئیسی، این خبر پس از جلسه فردای هیأت نظارت مرکزی بر انتخابات اعلام خواهد شد.