پنجشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » بقایی، درکنار احمدی نژاد و مشائی زیر سایه یک درخت بی برگ و بار!

بقایی، درکنار احمدی نژاد و مشائی زیر سایه یک درخت بی برگ و بار!

واکنش سخنگوی قوه قضائیه به ادعای بقایی

غلامحسین محسنی اژه ای در نشست خبری، در خصوص اتهامات حمید بقایی و ادعای ورود رهبر معظم انقلاب به پرونده این فرد، اظهارداشت: عذر قانونی در رابطه با بردن برخی اسامی هست و قرار نهایی برای این پرونده اعلام نشده است. وی افزود: وظایف شورای نگهبان برای رسیدگی به صلاحیت افراد مشخص است بنابراین به این معنی نیست که تایید صلاحیت منوط به داشتن پرونده نیست و ممکن است. 

احمدی‌نژاد هم به کمپین بقایی پیوست

در حالی که چند روز پیش، پسر محمود احمدی‌نژاد از توفانی در روز یکشنبه 15 اسفند خبر داده بود امروز محمود احمدی‌نژاد، اسفندیار رحیم‌مشایی و حمید بقایی درخت کاشتند و از مراسم درختکاری‌شان ویدئو گرفتند و در فضای مجازی پخش کردند. پر از حرف‌های کلی درباره ایران و عدالت و شجاعت. از زمان اعلام کاندیداتوری حمید بقایی این اولین حضور محمود احمدی‌نژاد در کنار کاندیدای انتخابات 96 بود.

 مشایی: من درختم!/ جزئیات دیدار بیت آیت الله هاشمی رفسنجانی با رهبر انقلاب/ ماجرای هیپنوتیزم شدن محسنی اژه‌ای/نظرسنجی مشاور روحانی درباره کاندیدای احمدی‌نژادی‌ها/ صداوسیما لاریجانی را هم سانسور کرد!

بقایی هم پاسخ روحانی را داد

حمید بقایی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در توئیتر نوشت: در طول تاریخ هیچ سیاستمدار میهن پرستی برای تسویه حساب شخصی با رقبا، در آستانه مذاکره با بیگانگان، به دروغ مدعی خالی بودن خزانه کشورش نشده است⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣.

نظرسنجی مشاور روحانی درباره کاندیدای احمدی‌نژادی‌ها

حسام‌الدین آشنا در حساب توئیتری خود نوشت: با توجه به تحركات اخير، به نظر شما كانديداي نهايي مورد حمايت اقاي دكتراحمدي نژاد كيست؟  آقای بقایی – آقای الهام

مشایی: من درختم!

رحیم مشایی امروز در مراسم درختکاری با حضور احمدی نژاد و بقایی در اظهاراتی عجیب بیان کرد: من درختم، سبز سبزم، ریشه دارم در خاک پاک ایران…

 مشایی: من درختم!/ جزئیات دیدار بیت آیت الله هاشمی رفسنجانی با رهبر انقلاب/ ماجرای هیپنوتیزم شدن محسنی اژه‌ای/نظرسنجی مشاور روحانی درباره کاندیدای احمدی‌نژادی‌ها/ صداوسیما لاریجانی را هم سانسور کرد!