جمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » گزافه گوئی گزمه های سرویس پروپاگاندا در فیس بوک: ضدهوایی در کردن نشانه امنیت است!

گزافه گوئی گزمه های سرویس پروپاگاندا در فیس بوک: ضدهوایی در کردن نشانه امنیت است!

 

روز دوشنبه  همین هفته یک شئی ناشناس پرنده(طیر) ناگهان در آسمان پایتخت ظهور کرد و طیران نمود و جولان داد و دوباره ناپدید شد. صدای دهها توپ ضدهوایی را که بر بالای ساختمانهای بلند مستقر بود درآورد. تلاش بیهوده و پوچی که اسباب خنده هموطنان شده بود. توپها فقط سروصدا به راه انداختند، اما موفق به انجام کاری نشدند! مثل بسیاری از موارد دیگر که توپچیهای سرویس پروپاگاندا عربده میکشند و گزافه میگویند.

امروز پنجشنبه ناگهان طبقات فوقانی ساختمان پلاسکو غرق آتش شد. رابطه میان توپهای ضدهوایی بربالای ساختمانهای رفیع در تهران و آتش سوزی در طبقات بالای ساختمان پلاسکو روشن نیست. شاید یکی از همان جعبه ترقه های بالای پشت بام منفجر شده و سبب آتش سوزی شده!

اما سایت مشرق نیوز – وابسته به سرویس اطلاعات پروپاگاندیستهای قرارگاه جنگ نرم- با گزافه گویی و خالی بندی نوشته است:

کاربران شبکه اجتماعی با سوژه قرار دادن صدای شلیک ضدهوایی به طور مشترک به نکته قابل توجهی تاکید کردند.

 

سرویس سیاست مشرق – صدای شلیک ضدهوایی که حوالی عصر روز دوشنبه در تهران به گوش رسید، سوژه برخی ازکاربران شبکه‌های اجتماعی شد اما وجه شبه و اشتراک معانی که در اظهارات این کاربران دیده می‌شد یک موضوع بود، «امنیت کامل».
برخی با یادآوری جنگ تحمیلی و همچنین وضعیت منطقه‌ای که ایران درآن قرار دارد کشورمان را جزیره ثبات و امنیت خواندند و به سبب امنیت که در باور دینی ما ایرانیان نیز بزرگترین نعمت شناخته می‌شود شکرگذاری کردند و بعضی نیز با طنازی واکنش مردم به این رویداد را تحلیل کردند.

آشنایی با ساختمان پلاسکو