شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » فرق و ادیان » فتنه انگیزی برعلیه فقر و درویشی و مکتب تصوف و عرفان اسلامی !

فتنه انگیزی برعلیه فقر و درویشی و مکتب تصوف و عرفان اسلامی !

 فرقه تکفیری ضاله منحرف نفوذی در سازمان تبلیغات اسلامی، مستظهر به قرارگاه “ثارالله” و مصیطر بر “اداره تکفیری فرَق و ادیان” به خیال خود درصدد فتنه انگیزی برعلیه فقر و درویشی و مکتب تصوف و عرفان اسلامی است!

جاسوسان منحوس که پرچم  داس و چکش نشانِ روس را بر فراز منابر و مساجد آویخته اند و کوس رسوائیشان بر بام عرش نواخته شده و تشت رسوائیشان از بلندای آسمان به زمین افتاده، سردرگم و نابسامان به فرافکنیهای مضحک روی آورده اند. این دست آموزان شیطان و بازیچه هایِ دستِ نفوس امّاره از فرط فَلَک زدگی و زوال عقل و انحطاطِ بخت و اندراسِ اقبال، ترکشِ اتهامات خود را برعلیه طریقتِ نورانی فقر و درویشی و مکتبِ انسانسازِ تصوف و عرفان اسلامی خالی از تیرِ تهمت و افترا میبینند! دیگر فحش و ناسزایی نمانده که نثارِ عالم فقر و درویشی و طریقت تصوف و عرفان اسلامی نکرده باشند. این خمینی ستیزان خمینی زدای تکفیری در هر زمینه ای پانهاده اند به ورطه ای مُهلِک سرنگون شده اند. حالا در حضیض بیچارگی به خیال تفتین در درون عالم فقر و درویشی برآمده اند.

متهم کردن دکترسیدمصطفی آزمایش به فعالیتهای سیاسی یا حمایت از گروه و جریان سیاسیِ  خاص( یا به تعبیر ناشرانِ اکاذیب “حمایت تمام قد از منافقین”!!!)، اتهام ناچسب و برچسب مُهملی است که حتی کوچکترین وقعی هم به آن درضمیر کسی نمیگنجد. امروزه علیرغم همه توطئه ها و به اصطلاح رقیب تراشیهای “سازمان ورشکسته به اصطلاح تبلیغات”- از زائده های “قرارگاه پدافندی جنگ نرم سپاه “، فعالیتهای دکتر سیدمصطفی آزمایش در سنگر دفاع از ارزشهای حقوق بشر و اسلام راستین -در زیر بیرق بلند و پر اهتزازِ آموزشهای قرآن مجید- در سراسر حوزه های علمیه داخل کشور پژواک گسترده و وسیع یافته، و همچنین در عموم مراکز بین المللی تحقیقی  اسلام شناسی و قرآن پژوهی و “علم و عرفان” از یکسو، و مجامع  بین المللی مدافع حقوق بشر  از سوی دیگر زبانزد خاص و عام شده  است.

عملیات تفتینی فرقه تکفیری ضاله نفوذی در “اطلاعات سپاه – بسیج” که دم و دنبالچه های سعید امامی خمینی ستیز و خمینی زدا میباشند، بیش از پیش ماهیت ضدانسانی- ضداسلامی- ضد انقلابی و خمینی ستیز و بویژه تکفیری این دست آموزان شیاطین جن و انس را آشکار میکند.

آنچه در سایت تکفیری ضاله و منحرف موسوم به فرقه نیوز به قلم ایادی بیخردِ و بیسواد و مزدورِ “حسین طائب” رئیس “اطلاعات سپاه – بسیج” قلمی و مننتشر شده، ارزش پاسخگوئی ندارد. فقط برای ثبت در دفتر تاریخ انتشار می یابد.

فاعتبروا یا اولی الابصار

به گزارش فرقه نیوز؛ مصظفی آزمایش، شخصی که با وجود عدم برگزاری مجالس فقری به عنوان مأذون نماز فرانسه معرفی شد تا ثابت شود تفکرات سیاسی نورعلی تابنده قابل قیاس با تفکرات فرقه‌ای آن نیست.

نقش پررنگ مصطفی آزمایش جاسوس فرانسوی، در فتنه 88 و حمایت تمام قد از گروهک تروریستی منافقین وی را به عنوان یک شخصیت سیاسی در بین فقرا و افراد خاص سیاسی معرفی کرد تا با نقاب درویشی از سوی سرویس اطلاعاتی فرانسه D. S. T هدایت شود و به بازیگری بپردازد.

بررسی‌های صورت گرفته گویای این مطلب است که طی ده سال اخیر هیچگاه مصطفی آزمایش با خطاب “ماذون فرانسه” در رسانه‌های داخلی و خارجی به مخاطبین معرفی نشده است و همیشه از لفظ “دکتر” برای این شخصیت سیاسی استفاده شده است.

برای اثبات نقاب آلوده این جاسوس فرانسوی برآن شدیم با نوشتن نامه‌ای به یوسف مردانی، چهره واقعی این جاسوس فرانسوی از پشت نقاب آلوده وی به نمایش بگذاریم.

سوال:

بزرگان سلسله صوفیه گنابادیه در سخنان و کتب خود بارها تاکید کردند در سیاست دخالت نمی‌کنند. این ادعا در حالیست که یکی از مأذونین این سلسله به نام مصظفی آزمایش تبدیل به یک شخصیت کاملا سیاسی شده، عملکرد اخیر وی گویای این ادعاست. آیا با این وجود بازهم می‌بیان می‌کنید در سیاست دخالت نمی‌کنید؟

یوسف مردانی در جلسه صبح جمعه خانقاه کرج (مورخ 19 آذر 95) صراحتا دخالت در سیاست را رد کرد و از وی به عنوان دوست نادان یاد کرد؛

ما در سیاست به هیچ وجه دخالت نمی‌کنیم زیرا سیاست آلودگی دارد و با دروغ و نفاق همراه است و تصوف و درویشی ضد همه این‌ها است. این حرکاتی است که اشخاص به میل خود انجام می‌دهند که نه به سلسله ربط دارد و نه به دین ربط دارد، دین هیچ گاه به کسی توهین نمی‌کند. زیرا ائمه بر علیه حکومت‌های آن زمان که حتی ظالم بودن قیام نکردند … . دوست نادان هستند که دخالت‌های بی‌جایی می‌کنند و اختلافاتی هم به وجود می‌آوردند که این موضوع مطلقا هیچ ربطی به تصوف و درویشی ندارد.

در آینده‌ای نزدیک با انتشار مستنداتی دیگر به رونمایی از نقاب آلوده این جاسوس فرانسوی خواهیم پرداخت.