جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » علم الهدی: کمتر از یک‌ماه است کشور دچار چه بحرانهای طاقت‌فرسایی شده!

علم الهدی: کمتر از یک‌ماه است کشور دچار چه بحرانهای طاقت‌فرسایی شده!

آخوند علم‌الهدی در نماز جمعه این هفته در مشهد به بحرانهای طاقت فرسایی که کشور در یک ماه گذشته به آن گرفتار شده  اشاره گرد و گفت
«کمتر از یک‌ماه است کشور دچار چه بحرانهای طاقت‌فرسایی شده؛ مسأله آلودگی هوا که همه ساله داره تکرار میشه و مسئولان ما در مقابلش یک عکس‌العمل انفعالی نشان می‌دهند و مدارس رو تعطیل می‌کنند. این چیزی که ادامه داره واقعاً حل نیست؟ … مسأله برف و یخ و سرمایی که این چند روز در منطقه مازندران و شمال به‌وجود آمد، خانواده را ویران کرد خانمانها رو بهم زد سامانهای زندگی زیرو رو شدند مردم با بچه‌های کوچک تو هوای سرد چند درجه زیر صفر نه برق داشتند نه گاز داشتند نه آب داشتند».

وی به حادثه آتش‌سوزی قطار سمنان اشاره کرد و گفت:
«ما مثل همیشه گناه رو بیندازیم به گردن نیروی انسانی یا سوزن بان فقیر بدبختی که به‌عنوان یک کارگر ساده‌یی داره کار میکنه و از سر قضیه بگذریم… مردم نسبت به دستگاه اجرایی کشور بدبین می‌شوند مردم بدبین رو نمی‌شه با اردو کشی سیاسی با یک سخنران هنجار شکن جذب کرد و نمی‌شود جاذبه‌یی برای مردم ایجاد کرد که یک عنصر غیرمتعادل ساختار شکن رو به‌عنوان مظهر حریت و شجاعت این رو به مردم قالب کرد او بیاد مشکلات رو حل کنه».