شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » رئیس سازمان بسیج ایران پیش بینی کرد که آمریکا تا پیش از سال ۲۰۳۵ سقوط خواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج ایران پیش بینی کرد که آمریکا تا پیش از سال ۲۰۳۵ سقوط خواهد کرد.

محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج ایران، با بیان این‌که نشانه‌های فروپاشی کمونیسم در غرب هم مشاهده می‌شود، پیش بینی کرد که آمریکا تا پیش از سال ۲۰۳۵ سقوط خواهد کرد.

نقدی در مصاحبه با خبرگزاری فارس، درباره وضعیت آمریکا مدعی شد که در این کشور حدود ۵۰ میلیون آمریکایی‌ باید با کمک دولت زندگی کنند و حدود ۷ میلیون نفر سرپناه ندارند و ناامنی فوق‌‌العاده بالاست».

وی ادامه داد: «اقتصاد آمریکا ۲۰ هزار میلیارد دلار به دنیا بدهکار است. اخلاق دیگر در مسائل آنها معنا ندارد و فحاشی‌ و اهانت را در سخنرانی‌های ۲ نامزد انتخابات ریاست جمهوری‌شان دیدیم. اینها نماد اخلاق آمریکا و نتیجه پیاده کردن الگوی غربی است».

فرمانده بسیج ایران تصریح کرد: «رژیم و نظامی که پشت پرده آمریکا را اداره می‌کند تحلیل کرده که آمریکا سال ۲۰۳۵ سقوط می‌کند، به نظر من این تحلیلی خوش‌بینانه است و این اتفاق خیلی زودتر می‌افتد».

از زمان پیروزی انقلاب ایران، مقام‌های این کشور همواره سقوط آمریکا را پیش‌بینی می‌کنند؛ مساله‌ای که تا کنون محقق نشده است.

مقام‌های ایرانی از جمله علی خامنه‌ای رهبر این کشور، همواره آمریکا را دشمن شماره یک خود می‌دانند و آن را «شیطان بزرگ» وصف می‌کنند.

نقدی مدعی شد: «وضعیت آمریکا بسیار بحرانی است و از لحاظ پیوستگی اجتماعی گسل‌های این پیوندها کاملا فعال شده و در برخی مناطق مردم اصلا حاضر نیستند به زبان انگلیسی حرف بزنند و یک نوع جدایی فرهنگی به وقوع پیوسته است».