شنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » خردسالانی که در مسلخ سوریه برای حفظ حاکمیت رژیم بعثی – کمونیستی بشارالاسد جان میبازند!

خردسالانی که در مسلخ سوریه برای حفظ حاکمیت رژیم بعثی – کمونیستی بشارالاسد جان میبازند!

تصویری که پیش رو دارید، سه دانش آموزِ شیعه را در یکی از اردوهای آموزش رزمی حزب الله لبنان موسوم به «جمعیة کشافة الإمام المهدی(عج)» به ثبت رسانده است. این سه نوجوان، چند سال بعد، به صفوف به اصطلاح موسوم به «مقاومت اسلامی لبنان» ملحق، و به یگان های موسوم به «مدافع حرمِ بانوی مقاومت، حضرت زینب کبری(سلام الله علیها)» در «سوریه» فرستاده شدند!

به گزارش گروه موسوم به “جهاد و مقاومت مشرق”، «جمعیة کشافة الإمام المهدی(عج)» نامی است که «حزب الله لبنان» بر «تشکیلاتِ دانش آموزی» خود نهاده است. تقریبا تمامی کودکان و نوجوانانِ خانواده های «حزب الله» عضویت در این نهاد را تجربه کرده و در حقیقت، این تشکل را باید دروازه‌ی ورود به جریان به اصطلاح موسوم به «مقاومت اسلامی لبنان» دانست.
*«ذوالفقار حسن عزالدین» (با نام جهادی «علي») به تاریخ 11 اردیبهشت 1374 شمسی در شهر «صور» متولد شد. وی نخستین شخص از این عکسِ سه نفره بود که از سر کلاسهای درس و مدرسه  دبستانی‌ به جبهه های سوریه گسیل شد و به تاریخ 3 آذر 1392 شمسی، به دست «داعشی های تکفیری»  سر از تنش جدا شد. پیکر او هنوز پیدا نشده است.
*«نزار حَمَد کورانی» (با نامِ جهادی«کفاح») به تاریخ 30 دی 1374 شمسی، در روستای «یاطر» متولد شد. او نیز به تاریخ 7 اسفند 1394 شمسی، در «سوریه» بطرز فجیعی از پا درآمد.
*«علی یوسف عطیه» (با نام جهادی «امیر») به تاریخ 13 اردیبهشت 1375 شمسی در روستای «طربیخا» متولد شد. «علی» آخرین نفر از این عکسِ یادگاری بود که به تاریخ 10 اسفند 1394 شمسی، به یارانِ جانباخته اش پیوست، و برای حفظ بشارالاسد در قدرت، جانش فدیه گشت!!
فاعتبروا یااولی الابصار
 عکس/یاران دبستانی که »مدافع حرم» شدند