جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » بالگرد جاسوسی به خلبانی دو عضو یگان”صابر قدسی” درمرز ایران-پاکستان به دلیل نامعلومی سقوط کرد و خلبانان آن جان باختند

بالگرد جاسوسی به خلبانی دو عضو یگان”صابر قدسی” درمرز ایران-پاکستان به دلیل نامعلومی سقوط کرد و خلبانان آن جان باختند

بالگردهای فوق سبک موسوم به جایروپلن با قابلیت مانور بسیار بالا در ارتفاع پائین مورد استفاده یگان تکاور موسوم به صابر قدسی” قرار دارد.

یگان موسوم به“صابر قدسی“بخشی از گردان موسوم به “صابرین” از “سپاه قدس” میباشد. قسمت ایدئولوژیک یگان موسوم به “صابر قدسی” هسته مرکزی “اداره فرق وادیان

” میباشد که در سالهای گذشته فعالیتهای تخریبی سیستماتیک و طراحی شده مرموزی برای ایجاد تفرقه و فرقه گستری به بهانه مضحک “فرقه ستیزی” برعلیه اقوام و در جهت سرکوب گسترده وبی دنده و ترمز پیروان ادیان و عقاید در سراسر شهرهای ایران را به راه انداخت و با برپایی نمایشگاه های متعدد در شهرهای ایران زیرعنوان “شیطان پرستی” ، قبایل واقوام و پیروان آئین ها و ادیان گوناگون را درسراسر ایران متهم به “انحراف و ضلالت و بددینی و شیطان پرستی” نمود، و با این روش جاهلانه و تکفیری سیاه بدون تردید، به خدمت شیطان و اهریمن کمر بست. عموم فعالیتهای سایبری عناصر تکفیری وابسته به مرکز تفرقه انگیز و فرقه پرداز موسوم به “اداره فرق و ادیان” توسط وبلاگ “خرقه” تحت مسئولیت “صابرقدسی” انجام میگرفت. این فعالیتهای سیاه تکفیری از دیماه سال هزاروسیصدو هشتادوچهار آغاز شد وتا سال نود ودو ادامه یافت و سپس جای خود را به سایتهای تکفیری زیرعنوان “دیده بان سنتر”، “ادیان نیوز”،  “ادیان نت”، “فرقه ها”، و فرقه نیوز داد.اکنون دوسال است که پایگاه تکفیری سایبری موسوم به “فرقه نیوز” در خراسان، گسترده ترین فعالیتها را برای ایجاد تفرقه و شکستن کریستال جامعه در سراسر شهرها و استانهای وطن ما ایران در بستر اسلام ستیزی و در جهت خمینی زدایی، و در افق اختراع مجموعه ای از خرافات شبه دینی برپایه “چاه پرستی” و “امامزاده سیار گردانی” و قرار دادن آن بجای اسلام ناب محمدی و زیر نام اسلام، به انجام میرساند!!

در “نوک آباد” استان سیستان و بلوچستان” چه گذشته است؟و چرا دو خلبان سپاه «در سانحه‌ای پس از عملیات شناسایی» کشته شدند

دروغ پردازیهای اولیه برای لاپوشانی علت واقعی سقوط جایروپلن صابرقدسی
خبرگزاری تسنیم تصویری از این هواگرد فوق‌سبک پس از سقوط منتشر کرده است

عکسی از بدنه درهم شکسنه جایروپلن سانحه دیده در نوک آباد ایرانشهر

در ابتدا خبرگزاریهای فارسی زبان حکومتی  (ازجمله ایسنا و تابناک و…) اطلاعیه کوتاهی از  سپاه پاسداران مورخ ۱۹ مهر ماه به نقل از قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه منتشرکردند که درآن عنوان شده بود یک جایروپلن سپاه پس از مراجعت از یک ماموریت شناسایی در منطقه ایرانشهر به علت برخورد باکابلهای برق (!!!) دچارسانحه شده و سقوط کرده و یکی از سرنشینان آن جان باخته و دیگری به علت جراحت تحت مداواقرارگرفته است.

بااین حال امروز بیستم مهرماه خبرگزاری تسنیم – اطلاعات بسیج- با انتشار گزارش جدیدی به نقل از “یک منبع آگاه در زاهدان”،  «ضمن تکذیب برخورد این هواپیما با کابل برق» گفته است «خلبانان سپاه کاملا منطقه را می‌شناسند و در مورد محل کابل‌های برق آگاهی کامل دارند…. این دستگاه فوق سبک پرنده، درست در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان سقوط کرده‌ و محل دقیق وقوع حادثه، منطقه «نوک‌آباد» در ۲۵ کیلومتری ایرانشهر میباشد.

در اطلاعیه اولیه منتشره منتسب به “قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران”، آمده بود که تنها  سردار خلبان تکاور احمدمایلی -از قهرمانان کارکشته سقوط آزاد و رزم تن به تن- یکی از دو سرنشین بالگرد، جان خود را از دست داده؛ اما ساعاتی بعد خبرگزاری تسنیم تصریح کرد که سرنشین دیگر این بالگرد  تکاور جعفر حجتی، نیز از این سانحه مبهم جان به سلامت به در نبرده است..

به گزارش خبرگزاری تسنیم تکاور مایلی، فرمانده گردان هوایی «یگان ویژه صابرین» بود که «در سطح نیروهای مسلح یکی از زبده‌ترین استادان سقوط آزاد و پرواز با هواپیماهای فوق‌سبک» به شمار میرفت که برای انجام ماموریتهای شناسایی.به منطقه ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان فرستاده شده بود، جایی که دارای «فرمانداری ویژه» بااختیاراتی فراتر از فرمانداریهای شهرهای دیگر استانهای کشور است. بطورکلی یگان ویژه موسوم به  صابرین، در زمره یگان‌های تکاور نیروی زمینی سپاه پاسداران است.