جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » هاشم خواستار: نزدیکترین نیروها به حاکمیت، نظام را قبول ندارند و این نشانه پوسیدگی نظام از درون است

هاشم خواستار: نزدیکترین نیروها به حاکمیت، نظام را قبول ندارند و این نشانه پوسیدگی نظام از درون است

هاشم خواستار در گفتگوی اختصاصی با شبکه جهانی «دُرّتی وی» با پرداختن به چگونگی برگزاری تجمعات فرهنگیان در روز ۱۴ مهر، روز جهانی معلم گفت، از روزها قبل نهادهای امنیتی اقدام به تهدید فرهنگیان کرده بودند تا مانع از شرکت آنها در تظاهرات روز معلم شوند ولی به هر حال تجمعات خوبی برگزار شد.
هاشم خواستار گفت، شورای هماهنگی تشکلات صنفی فرهنگیان با صدور بیانیه ای بر علیه تجمع روز۱۴ مهر آن هم ۲۴ ساعت قبل از برگزاری تجمعات خود کشی کرد و نشان داد که مستقل نمی باشد. هاشم خواستار گفت، فرهنگیان نباید امیدی به تشکلهای صنفی داشته باشند و باید از آن عبو ر کرد و تشکل هایی که با حاکمیت نزدیک هستند به همان اندازه نزدیکیشان به حاکمیت، بی آبرو هستند.
هاشم خواستار با پرداختن به ضرب و شتم محمد علی طاهری و عیسی سحر خیز در زندان گفت، خطری از سوی محمد علی طاهری و عیسی سحرخیز حکومت را تهدید نمیکند بلکه این خود حکومت است که با دست خود گور خود را میکند.
هاشم خواستار در پایان گفت، این گونه سیستمها بقای خود را در اعدام و سرکوب میدانند و ما شاهدیم که نزدیکترین نیروها به حکومت، این حاکمیت را قبول ندارند و این نشان می دهد که این سیستم از درون پوسیده است و دوامی نخواهد داشت.