جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » دکتر سید مصطفی آزمایش: این همه حوزه وموسسه به اصطلاح اسلامی، یک نفر را که قادر به گفتگو و مناظره با آیت الله کاظمینی بروجردی باشد، ندارد!

دکتر سید مصطفی آزمایش: این همه حوزه وموسسه به اصطلاح اسلامی، یک نفر را که قادر به گفتگو و مناظره با آیت الله کاظمینی بروجردی باشد، ندارد!

دکترسید مصطفی آزمایش در یک برنامه ویدیویی که برای شبکه جهانی “دُرّتی وی” تهیه شده، با پرداختن به پرونده آیت الله کاظمینی بروجردی گفت، طبق گفته های آیت الله منتظری با زندان و کشتن نمیشود از اندیشه و مکتبی انتقاد کرد و اگر شما نسبت به دیدگاههای آقای بروجردی ایراداتی دارید چرا به گفتگو با ایشان نمی پردازید.
دکترمصطفی آزمایش در ادامه گفت، چگونه است که نظام با این همه طول و عرض و درآمد هشتصد میلیاردی نفت از آیت الله بروجردی این همه هراس دارد و یک نفر را از میان همه این موسسه ها و نهادها و حوزه های به اصطلاح اسلامی ندارد که با آقای بروجردی بر سر یک میز بنشیند و گفتگو کند.
دکترآزمایش در پایان گفت، نگهداری آیت الله بروجردی در زندان نشانه بی سوادی و بی کفایتی ضابطین قضایی و فساد حاکم بر قوه قضائیه، دادگاههای انقلاب، دادگاههای ویژه روحانیت و سایر نهادهای تصمیم گیرنده است و نگهداری ایشان در زندان به هیچ عنوان قابل قبول و توجیه نیست.