جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » بازهم انفجار در اهواز باعث ایجاد خسارتهای مادی و خرابی شد وچندکشته و مجروح برجای گذاشت

بازهم انفجار در اهواز باعث ایجاد خسارتهای مادی و خرابی شد وچندکشته و مجروح برجای گذاشت

علت انفجار به درستی اعلام نشده و شمار دقیق حادثه دیدگان نامعلوم است
شمار جانباختگان انفجار امروز گاز شهری اهواز براساس اعلام منابع به شش کشته رسیده است؛ این درحالیست که برخی منابع تعداد زخمی های این حادثه را چهار تن و برخی منابع هشت نفر اعلام می کنند.
به گزارش ایرنا مدیر عامل سازمان آتش نشانی اهواز گفت: تعداد تلفات انفجار گاز شهری در یک مجتمع چهار واحدی در اهواز در به 6 کشته و چهار مصدوم افزایش یافت.
امیر نجفی با وخیم توصیف کردن حال مصدومان چهارشنبه بیان کرد: احتمال افزایش تلفات این حادثه وجود دارد. انفجار گاز در این مجتمع که در منطقه بهارستان اهواز واقع است در ساعت 7:56 دقیقه روز چهارشنبه رخ داد.
234473_541
این درحالیست که شهیار میر خشتی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: تعداد مصدومان حادثه هشت تن است و بیشتر مصدومان زن و کودک هستند که به بیمارستان های گلستان، امام خمینی(ره) و طالقانی اهواز منتقل شدند.
به گزارش ایرنا دو واحد از این مجتمع چهار واحدی به طور کامل تخریب شده و دو واحد دیگر دچار خسارت شده و برخی از واحدهای مسکونی همجوار نیز دچار خسارت شده اند.

در حادثه انفجار گاز شهری در یک مجتمع مسکونی در اهواز، تاکنون ۶ نفر کشته و چهار نفر مجروح شده اند.

 این حادثه صبح امروز چهارشنبه در ساعت  ۷ و ۴۴ دقیقه در منطقه بهارستان اهواز روی داد. در جریان انفجار گاز شهری، یک مجتمع چهار واحدی به صورت ۱۰۰ درصدی تخریب شد.

در همان ابتدای وقوع این حادثه تیم های عملیاتی شامل خودروهای اطفای حریق و امداد و نجات  این سازمان شامل هفت دستگاه خودرو پس از سه دقیقه در محل حاضر شدند و عملیات امداد و نجات و آوار برداری را آغاز کردند.

این حادثه در یک مجتمع دو طبقه چهار واحدی رخ داد که براثر شدت انفجار علاوه بر تخریب کامل این مجتمع، دو واحد ویلایی هم جوار آن  نیز ویران شده اند و باعث شکسته شدن شیشه های منازل زیادی در اطراف این مجتمع شده است.

تاکنون  ۶ نفر در این واقعه  جان باخته اند و  چهار نفر دیگر به شدت مجروح شده اند.

علت حادثه از سوی کارشناسان، نشت و انفجار گازشهری اعلام شده است.

منبع: مهر