جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » هدف نهایی حفظ اسد در سوریه نیست، واگذارکردن عزت ملی ایران به روسیه است!

هدف نهایی حفظ اسد در سوریه نیست، واگذارکردن عزت ملی ایران به روسیه است!

به علت شکاف میان مردم ایران و حاکمیت فاسد، نظام مانند یک سیب گندیده در سبد روسهای شکمو میفتد. این پیشگویی خروشچف صدر هیات رئیسه اتحادجماهیرشوروی در دهه شصت میلادی بود که امروزه به وقوع میپیوندد!

به اعلان خبرگزاری روسی “راشاتودی”(روسیه امروز)، بمب افکن های روسیه بطور روزمره و مرتب با برخاستن از پایگاه “شاهرخی- نوژه” در همدان ایران، اهدافی را در سوریه بمباران میکنند.

سایت کمونیستی- تکفیری موسوم به” فرقه ها” ارگان مطبوعاتی مرکزمرموز و تفرقه افکن و اسلام ستیز و خمینی زدای موسوم به “فرقه ها” از مراکز تحت پوشش “اداره تکفیری فرق و ادیان” مینویسد:

شبکه راشاتودی در خبری فوری به نقل از وزارت دفاع روسیه اعلان کرد بمب افکن های روسی با برخاستن از فرودگاه همدان ایران، پایگاه های تروریست ها را در سوریه هدف قرار داده اند.

همچنین خبرگزاری اسپوتنیک در خبری فوری اعلان کرد وزارت دفاع روسیه استقرار بمب افکن های ” TU-22M3″ را در ایران تأیید کرده است.

خبرگزاری اسپوتنیک اعلان کرد  وزارت دفاع روسیه تأیید کرده بمب افکن های TU-22M3 و سوخو ۳۴ برای حمله به تروریست های سوریه، در ایران مستقر شده اند.

5006225_724این وزارتخانه همچنین اعلان کرد نیروهای هوایی بوسیله این بمب افکن ها که از فرودگاه همدان برخاستند، موفق شده اند ۵ انبار سلاح و مهمات و پایگاه تروریست ها را در حلب بمباران کند.

وزارت دفاع روسیه همچنین اعلان کرد ۳ نقطه اصلی متعلق به گروه های تروریستی در مناطق “جفره” و “دیر الزور” سوریه منهدم شدند.

5006225_724همچنین شبکه المیادین در خبری فوری به نقل از وزارت دفاع روسیه اعلان کرد: بمب افکن هایی که از فرودگاه همدان برخاستند، مواضع داعش و جبهه النصره را در حلب، دیر الزور و ادلب هدف قرار داده اند.