جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » سردار باقری: التهاب فراگیر در کشورها و مناطق پیرامونی و تلاش دشمن برای تسری بحران به داخل کشور

سردار باقری: التهاب فراگیر در کشورها و مناطق پیرامونی و تلاش دشمن برای تسری بحران به داخل کشور

در شرایطی که رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: “ارتقای بسیج مردمی در تمامی ابعاد و به خصوص ارتقای توان و آمادگی دفاعی و امنیتی بسیج  با توجه به توطئه‌های گوناگون دشمنان و التهاب فراگیر در کشورها و مناطق پیرامونی و تلاش دشمن برای نفوذ و تسری این التهاب به داخل کشور امری حیاتی محسوب می‌شود”، حشمت‌الله فلاحت پیشه، نماینده اسلام آباد غرب و دالاهو همراه با جمعی از مسئولان استانی در مسیر شهر ریجاب مورد سوء‌قصد قرار گرفت و زخمی شد.  4 نفر با بستن مسیر به روی وی و هیئت همراه آتش گشوده‌اند. در این درگیری فرماندار دالاهو زخمی و راننده فرماندار کشته ویکی از مسئولا استانی  شد. استاندار کرمانشاه گفت:با تشکیل کمیته ای ، در حال بررسی این سوء قصد  هستیم.
همچنین افراد ضارب با به آتش‌کشیدن ماشین خود، پیاده به سوی نواحی مرزی گریخته‌اند.
261453_614261449_991

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمانشاه هم گفت : مقارن ساعت 14 و 40 دقیقه امروز ، پس از بازگشت هیئتی متشکل از مدیران استانی و مسئولان شهرستان دالاهو از منطقه ریجاب ، کاروان مسئولان ، توسط حدود 5 سرنشین یک دستگاه پژو پارس سربی رنگ به رگبار بسته شد که بر اثر آن ، راننده اتومبیل فرماندار جان باخت و فرامرز اکبری فرماندار دالاهو  و همچنین  محافظ نماینده اسلام آبادغرب و دالاهو از ناحیه ران و سید فرزاد افضلی مدیرکل شیلات استان کرمانشاه هم از ناحیه ساق پا مورد اصابت گلوله قرار گرفتند .
به گفته سرهنگ عامویی ، هنوز هویت و انگیزه ضاربان مشخص نیست .
139503181400121917883144_1
تعداد شهدای حادثه تروریستی دالاهو به دو نفر رسید/ جراحت شدید فرماندار
به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، در حادثه حمله افراد مسلح به خودروهای مسئولین شهرستانهای اسلام آباد غرب و دالاهو غلام کرمی مسئول دفتر فرماندار این شهرستان جان باخت.
همچنین نیک عزم معاون مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه نیز در مسیر انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است.
افضلی مدیرکل شیلات استان از ناحیه مچ و پاشنه پا آسیب دیده است.
فرماندار شهرستان دالاهو از ناحیه لگن مورد اصابت گلوله قرار گرفته که جراحت او شدید تر از سایرین گزارش می شود.
حشمت الله فلاحت پیشه نماینده مردم شهرستانهای اسلام آباد غرب و دالاهو نیز در این حادثه آسیبی ندیده است.
این خبر تکمیل می شود…